• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:01 ]


    Little do you know

    Ik ben over 30 minuten thuis ofzo :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Stelletje!.. spammers!


    take me back to the basics and the simple life

    TheHorcrux schreef:
    Uhh,, don't want to ruin de 'Mailena' moments -yea shippingnames can't have the whole names of the persons in it so skip the x out of Max x'D- , but de jongens kunnen niet bepaald in de meiden dorms aangezien wachtwoord en als er een jongen binnen komt word er een soort alarm getriggered x'D
    Gonna leave the two/three now but next time there will be Kjellberg time XD

    And, I'm still waiting for a post with Robin.
    En iemand voor Phoebe aangezien ze alleen is en ik niet weet wat ik met haar moet ? She kinda lost all her friends here XD


    Op pagina 2 staat een post van Robin (als je daar al op hebt gereageerd heb ik het gemist haha)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oke,
    Kijk allemaal even naar de Plattegrond van de school. En zie dat er buiten de school een buitenhuisje is voor de leerlingen waar íedereen samen kan zitten, jongens en meiden. :')
    Heeft er al die tijd al gestaan dus als iedereen de story helemaal had gelezen hadden jullie het geweten, haha ;p


    Little do you know

    Lillith is nu even een voorbeeld van haar `bitch` kant, maar ik neem aan dat zij en Rose gewoon vrienden worden (@Verityy) ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    xBooBear schreef:
    (...)

    Op pagina 2 staat een post van Robin (als je daar al op hebt gereageerd heb ik het gemist haha)


    Haha, oh dan heb ik daar overheen gelezen :'D
    Zal het even in mn laatste post verwerken :')


    Little do you know

    Gently schreef:
    Lillith is nu even een voorbeeld van haar `bitch` kant, maar ik neem aan dat zij en Rose gewoon vrienden worden (@Verityy) ?


    Yes (:

    Rose is ook een beetje snel op haar teentjes getrapt en is niet zo goed in iemand zijn gelijk geven :')


    -

    TheHorcrux schreef:
    Oke,
    Kijk allemaal even naar de Plattegrond van de school. En zie dat er buiten de school een buitenhuisje is voor de leerlingen waar íedereen samen kan zitten, jongens en meiden. :')
    Heeft er al die tijd al gestaan dus als iedereen de story helemaal had gelezen hadden jullie het geweten, haha ;p


    Komen daar leraren? In het buitenhuisje dan? Als check o.i.d.


    take me back to the basics and the simple life

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Haha, oh dan heb ik daar overheen gelezen :'D
    Zal het even in mn laatste post verwerken :')


    En ik maar wachten, foei (N) :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wow, jullie zijn echt spammers :'D
    Volgens mij heb ik dit topic helemaal gemist.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Piaffe schreef:
    (...)

    Komen daar leraren? In het buitenhuisje dan? Als check o.i.d.


    Nee, alleen wanneer er zoveel lawaai is dat het in het kasteel te horen is of als de boel in de fik staat x'D
    Ook komen er leraren als er een leerling huilend of overstuur of whatever naar ze toe komen en zeggen dat er iets aan de hand is, maar verder niet.
    Echter is het huisje alleen in het weekend open aangezien ze willen dat er door de week gestudeerd word :')


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Nee, alleen wanneer er zoveel lawaai is dat het in het kasteel te horen is of als de boel in de fik staat x'D
    Ook komen er leraren als er een leerling huilend of overstuur of whatever naar ze toe komen en zeggen dat er iets aan de hand is, maar verder niet.
    Echter is het huisje alleen in het weekend open aangezien ze willen dat er door de week gestudeerd word :')


    aha.


    take me back to the basics and the simple life

    Forman schreef:
    Wow, jullie zijn echt spammers :'D
    Volgens mij heb ik dit topic helemaal gemist.


    Haha, ja ik vond ook al dat er aardig wat af ge-rp't word cx
    Wil wel een samenvatting geven maar aangezien ik zelf zoveel gemist heb dat ik het niet graag allemaal terug lees kun je het beter aan iemand anders vragen, haha slecht


    Little do you know

    Ik heb het ook net helemaal bij moeten lezen :') Dat is het irritante aan elke dag pas om 17u thuis zijn


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    [Iemand voor Aiden? :Y)]


    I like my choices. I hope she likes hers.