• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:01 ]


    Little do you know

    Piaffe schreef:
    (...)

    Haha. Klopt. Da's jammer. Mn vorige manege had zo'n zes wedstrijden in een jaar includief een manegekampioen en een carnavalswedstrijd :3. Maar town ging ie dicht ):


    Dat is echt zo verschrikkelijk ):


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Piaffe schreef:



    I don;t care dat dit een praattopic voor'n RPG is. Ik ben blij.


    Wat leuk ;D
    En tis van een rpg maar tis bedoeld voor de Offtopic dingen dus mag er best bij, haha cx
    Ik ben blij met de 'shoot' die ik gister gehad met mijn beste maatje, haha.
    Rij geen wedstrijden, ben veel te onzeker en bang dat ik alles verpruts haha :')


    Mijn grote vriend Youpi, ook jammer genoeg niet mijn eigen paard maar van de manege :c


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Wat leuk ;D
    En tis van een rpg maar tis bedoeld voor de Offtopic dingen dus mag er best bij, haha cx
    Ik ben blij met de 'shoot' die ik gister gehad met mijn beste maatje, haha.
    Rij geen wedstrijden, ben veel te onzeker en bang dat ik alles verpruts haha :')


    Mijn grote vriend Youpi, ook jammer genoeg niet mijn eigen paard maar van de manege :c


    Ohmigash. Wat een leuk beesie!

    @xboobear: nogal ja.


    take me back to the basics and the simple life

    Doet iedereen hier aan paardrijden? Hahaha. Ik weet er wel wat van (thankyou little sis& tankyou books) maar de laatste keer dat ik het probeerde klom ik der aan de ene kant op en viel er aan de andere kant weer vanaf :X


    “A queen will always turn pain into power.”

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Wat leuk ;D
    En tis van een rpg maar tis bedoeld voor de Offtopic dingen dus mag er best bij, haha cx
    Ik ben blij met de 'shoot' die ik gister gehad met mijn beste maatje, haha.
    Rij geen wedstrijden, ben veel te onzeker en bang dat ik alles verpruts haha :')


    Mijn grote vriend Youpi, ook jammer genoeg niet mijn eigen paard maar van de manege :c


    Wat een leukerd!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2019 - 14:07 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ohmigash. Wat een leuk beesie!

    @xboobear: nogal ja.


    Ja ik vind m ook helemaal geweldig ;D
    Maar al sinds dag 1 dat ik daar stage kwam lopen was ik verliefd op hem omdat hij Haflinger is, haha. Uiteindelijk ben ik daar gaan rijden en nu rijd ik er iets van 2 jaar en bijna elke les op Youpi, haha.
    Ondanks dat hij soms echt heeel vervelend kan zijn blijf ik gewoon op hem rijden -ik wil gewoon graag weten waarom hij zo doet :l-


    Little do you know

    xBooBear schreef:
    (...)

    Wat een leukerd!

    Ik heb binnenkort springwedstrijd ö de vorige keer lag ik ernaast (A) help?


    Ik spring zelfs zonder zadel op mijn schatje, haha.
    Ben nog maar 2x gevallen, 1x weigering zonder zadel vanuit volle galop :') -staat heel mooi op film-
    en 1x met zadel, hij ging stil staan voor de hindernis en besloot er toen nog even overheen te springen xd
    En ja, ik weet niet hoe jij rijd enzo dus kan ik denk ik ook niet helpen, ben zelf ook geen expert -vandaar dat ik geen wedstrijden doe- ;D


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik spring zelfs zonder zadel op mijn schatje, haha.
    Ben nog maar 2x gevallen, 1x weigering zonder zadel vanuit volle galop :') -staat heel mooi op film-
    en 1x met zadel, hij ging stil staan voor de hindernis en besloot er toen nog even overheen te springen xd
    En ja, ik weet niet hoe jij rijd enzo dus kan ik denk ik ook niet helpen, ben zelf ook geen expert -vandaar dat ik geen wedstrijden doe- ;D


    De vorige wedstrijd ging het paard wel de bocht door en ik niet (A)
    Ik schijn gewonnen te hebben als ik was blijven zitten, dat zeggen tenminste de toeschouwers.

    Ik moet er niet aan denken met haar zonder zadel te springen. Ze wordt dan nogal druk haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    De vorige wedstrijd ging het paard wel de bocht door en ik niet (A)
    Ik schijn gewonnen te hebben als ik was blijven zitten, dat zeggen tenminste de toeschouwers.

    Ik moet er niet aan denken met haar zonder zadel te springen. Ze wordt dan nogal druk haha.


    Haha, oke ja als je valt word je bij de meeste wedstrijden gedisqualificeerd dusja, das minder.
    Maar Youpi word alleen maar fijner zonder zadel, haha cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Haha, oke ja als je valt word je bij de meeste wedstrijden gedisqualificeerd dusja, das minder.
    Maar Youpi word alleen maar fijner zonder zadel, haha cx


    Ik was ook gediskwalificeerd haha. Ach ja, zolang ik deze keer blijf zitten ben ik in elk geval beter dan de vorige keer. :P


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    We hebben nu ook echt twee praattopics :')


    -

    Verityy schreef:
    We hebben nu ook echt twee praattopics :')

    I don't give a shit :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Rosea schreef:
    Doet iedereen hier aan paardrijden? Hahaha. Ik weet er wel wat van (thankyou little sis& tankyou books) maar de laatste keer dat ik het probeerde klom ik der aan de ene kant op en viel er aan de andere kant weer vanaf :X


    Ik rij wel hehe...
    Bij mijn eerste voltige les pleurde ik er ook meteen aan de andere kant weer af xD
    Ze gooiden me erover heen...


    be gay do crimes

    Rosea schreef:
    Doet iedereen hier aan paardrijden? Hahaha. Ik weet er wel wat van (thankyou little sis& tankyou books) maar de laatste keer dat ik het probeerde klom ik der aan de ene kant op en viel er aan de andere kant weer vanaf :X


    Ik doe niet aan paardrijden. Ik heb het ook nooit gedaan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    She was always looking for more..