• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:01 ]


    Little do you know

    Verityy schreef:
    (...)

    Yes


    (: kan nog wel ff praten tijdens omkleden maar moet zo wel weg (:


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    (: kan nog wel ff praten tijdens omkleden maar moet zo wel weg (:



    Heb je weer atletiek training of doe je ook een andere sport?


    -

    Atletiek (: maandag en donderdag
    Rij op zaterdag ook nog paard (:


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)


    Ja dat las ik, maar heb ik niet op gereageerd aangezien het nogal dwingerig is en ik daar niet heel erg van hou :')
    Heb liever dat datsoort dingen gewoon even besproken worden voor ze in actie gezet worden want om een groepje later te laten spelen terwijl de andere rollen nog rond half 11 zijn is niet heel handig en verwarrend,,


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ja dat las ik, maar heb ik niet op gereageerd aangezien het nogal dwingerig is en ik daar niet heel erg van hou :')
    Heb liever dat datsoort dingen gewoon even besproken worden voor ze in actie gezet worden want om een groepje later te laten spelen terwijl de andere rollen nog rond half 11 zijn is niet heel handig en verwarrend,,


    Oh. ....


    take me back to the basics and the simple life

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ja dat las ik, maar heb ik niet op gereageerd aangezien het nogal dwingerig is en ik daar niet heel erg van hou :')
    Heb liever dat datsoort dingen gewoon even besproken worden voor ze in actie gezet worden want om een groepje later te laten spelen terwijl de andere rollen nog rond half 11 zijn is niet heel handig en verwarrend,,


    het spijt me als we niet goed hebben gecommuniceerd. Ik heb er niet echt bij nagedacht, maar ik zal voortaan rekening houden met andere personages. Sorry.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    het spijt me als we niet goed hebben gecommuniceerd. Ik heb er niet echt bij nagedacht, maar ik zal voortaan rekening houden met andere personages. Sorry.


    -

    Okey, nja jullie kennen mij sws ook nog amper dus is nu niet heel erg, aangezien velen van/sommigen van jullie volgens mij al vaker samen ge-rp't hebben kennen jullie elkaar al wat.
    Ik vind het gewoon fijner als dingen eerst worden voorgesteld en dan wanneer ik het in de beginpost zet kwa tijd enzo dat het dan zo in de rpg ook geschreven word in de posts.
    Als ik er bijv. een dag niet ben ofzo en ik heb dat gemeld vind ik het natuurlijk geen probleem want anders is het ook onhandig xd
    Ik vind het wel fijn dat de tijd enzo in de beginpost staat zodat iedereen zich daar op kan afstemmen met de personages. Dan is iedereen op hetzelfde tijdstip en kan daar tenminste geen verwarring in komen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 19:08 ]


    Little do you know

    Lewis :X


    -

    HAHAHA. ik bwn nu klaar met trainen en mn vader beult de MILA groep af met buikspieroefeningen! C;= laughing crying smiley van whatsapp x10

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 20:43 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    HAHAHA. ik bwn nu klaar met trainen en mn vader beult de MILA groep af met buikspieroefeningen! C;= laughing crying smiley van whatsapp x10


    (lol) maar wats een MILA groep?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    (lol) maar wats een MILA groep?


    Midlange afstands lopers
    Maar dit zijn de juniore. CD, geen ouderen jammer genoeg. Da's nog grappiger. Ik ben C2 :3


    take me back to the basics and the simple life

    Aw Lewis is toch best wel cute c:
    Ik twijfel om nog een personage te maken, omdat dit voor mij nu stil staat en ik het echt een heel leuke rpg vind :/


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    Aw Lewis is toch best wel cute c:
    Ik twijfel om nog een personage te maken, omdat dit voor mij nu stil staat en ik het echt een heel leuke rpg vind :/


    anders kan je mijn leraresje wel overnemen?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Post van Silena/June/Tommy/Aiden?


    “A queen will always turn pain into power.”