• ×TheHorcrux - Rowena
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×Descent - Sterre
    ×Natuurix - Anniek
    ×Verityy
    ×Vivir
    ×Walker
    ×Eloquentiae




    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:01 ]


    Little do you know

    Trouwens, ik denk dat ik me uitschrijf bij mijn lerares ;S
    gewoon helemaal totaal none inspiratitie voor der... maar je mag haar natuurlijk gewoon laten staan, of iemand mag haar overnemen, en ik wil dat het ook één van de leraren is die het opneemt voor Silena en haar awesome plan. Er moet wel een awesome lerares zijn die Max en Silena enzo mogen, anders is t niet cool meer ;3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Trouwens, ik denk dat ik me uitschrijf bij mijn lerares ;S
    gewoon helemaal totaal none inspiratitie voor der... maar je mag haar natuurlijk gewoon laten staan, of iemand mag haar overnemen, en ik wil dat het ook één van de leraren is die het opneemt voor Silena en haar awesome plan. Er moet wel een awesome lerares zijn die Max en Silena enzo mogen, anders is t niet cool meer ;3


    Adams mag Silena (: en Max dan waarschijnlijk ook


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Adams mag Silena (: en Max dan waarschijnlijk ook


    Yeah. I like.


    take me back to the basics and the simple life

    [Iemand voor Aiden? :Y)]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Descent schreef:
    [Iemand voor Aiden? :Y)]


    Ik heb alleen Lewis beschikbaar, maar ik weet niet of je dat wil. ;]


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik heb alleen Lewis beschikbaar, maar ik weet niet of je dat wil. ;]


    Hahah ik denk dat ze flipt als ze die jongen nog een keer tegenkomt :')


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Descent schreef:
    (...)

    Hahah ik denk dat ze flipt als ze die jongen nog een keer tegenkomt :')


    Haha, ja dat dacht ik al. Maybe beter van niet.

    Btw, wanneer is het middageten?


    She was always looking for more..

    Uhh,, don't want to ruin de 'Mailena' moments -yea shippingnames can't have the whole names of the persons in it so skip the x out of Max x'D- , but de jongens kunnen niet bepaald in de meiden dorms aangezien wachtwoord en als er een jongen binnen komt word er een soort alarm getriggered x'D
    Gonna leave the two/three now but next time there will be Kjellberg time XD

    And, I'm still waiting for a post with Robin.
    En iemand voor Phoebe aangezien ze alleen is en ik niet weet wat ik met haar moet ? She kinda lost all her friends here XD


    Little do you know

    Vivir schreef:
    (...)

    Haha, ja dat dacht ik al. Maybe beter van niet.

    Btw, wanneer is het middageten?


    Dat is elke dag om 1 uur tot half 2 :]
    Zal straks de tijd weer even veranderen, en ik ga even de datum enzo in de beginpost zetten cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Uhh,, don't want to ruin de 'Mailena' moments -yea shippingnames can't have the whole names of the persons in it so skip the x out of Max x'D- , but de jongens kunnen niet bepaald in de meiden dorms aangezien wachtwoord en als er een jongen binnen komt word er een soort alarm getriggered x'D
    Gonna leave the two/three now but next time there will be Kjellberg time XD

    And, I'm still waiting for a post with Robin.
    En iemand voor Phoebe aangezien ze alleen is en ik niet weet wat ik met haar moet ? She kinda lost all her friends here XD


    Lillith is bij Jade en Robin gaan zitten en Rose nu ook (:


    -

    TheHorcrux schreef:
    Uhh,, don't want to ruin de 'Mailena' moments -yea shippingnames can't have the whole names of the persons in it so skip the x out of Max x'D- , but de jongens kunnen niet bepaald in de meiden dorms aangezien wachtwoord en als er een jongen binnen komt word er een soort alarm getriggered x'D
    Gonna leave the two/three now but next time there will be Kjellberg time XD

    And, I'm still waiting for a post with Robin.
    En iemand voor Phoebe aangezien ze alleen is en ik niet weet wat ik met haar moet ? She kinda lost all her friends here XD


    Oooh, iedereen heeft nu geschreven dat de meiden en jongens altijd bij elkaar door de common rooms lopen...
    edit: nouhou Maxilena klinkt veel leuker (huil)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 16:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Oooh, iedereen heeft nu geschreven dat de meiden en jongens altijd bij elkaar door de common rooms lopen...
    edit: nouhou Maxilena klinkt veel leuker (huil)


    Of ze hebben een manier gevonden om bij elkaar te kunnen in de common rooms.. maar dan worden ze uiteindelijk betrapt en.. nog meer strafwerk ):


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Of ze hebben een manier gevonden om bij elkaar te kunnen in de common rooms.. maar dan worden ze uiteindelijk betrapt en.. nog meer strafwerk ):


    Dit lijkt me onlogisch, aangezien de leraren geen simpele spreuken hebben gebruikt en zij nog maar leerlingen zijn, haha. Maar voor nu laten we het gwn zoals het is, alleen vanaf dan gewoon dat de jongens en meiden niet meer bij elkaar kunnen en mogen en als dit wel gebeurt gaat Kjellberg of Jones weer bitchen x'D
    Kjellberg bij de meiden dorms, Jones bij de heren dorms, haha.


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Dit lijkt me onlogisch, aangezien de leraren geen simpele spreuken hebben gebruikt en zij nog maar leerlingen zijn, haha. Maar voor nu laten we het gwn zoals het is, alleen vanaf dan gewoon dat de jongens en meiden niet meer bij elkaar kunnen en mogen en als dit wel gebeurt gaat Kjellberg of Jones weer bitchen x'D
    Kjellberg bij de meiden dorms, Jones bij de heren dorms, haha.


    Ahh (huil) het is veel leuker als meisjes en jongens een plaats hebben waar ze rustig met zn allen kunnen zijn... (huil)(huil)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Ahh (huil) het is veel leuker als meisjes en jongens een plaats hebben waar ze rustig met zn allen kunnen zijn... (huil)(huil)


    Volgens mij is de story niet gelezen en de plattengrond niet bekeken, of wel? :')


    Little do you know