• Ik ben vannacht naar zo'n marathon gegaan van The Hunger Games, aangezien die vannacht voor het eerst uitkwam (precies om 12 uur dus :Y).

    Man, wat een goede film. De sfeer, de.. Dingen - meer ga ik niet zeggen, dan spoiler ik te veel. Al kan ik wel zeggen dat ik hem echt goed vond. Was ook leuk om helemaal in de sfeer te komen, door eerst de eerdere films te zien. Ondanks het feit dat ik eigenlijk helemaal geen stilzitter ben.

    Heeft iemand anders hem al gezien/Gaat er binnenkort naar toe?

    Even voor de mensen die hem al gezien hebben:

    Die scène met die uprising bij de dam vond ik zo mooi in elkaar gezet! En de sfeer, de muziek bij alles, ik vond het echt goed gedaan. Ook het einde vond ik best wel indrukwekkend c:


    Tijd voor koffie.

    TomRiddle schreef:
    Ik wil zo graag op de spoilerknoppen drukken, but I can't. D:


    That is a perfect copy of reality.

    Gellert schreef:
    (...)
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER - Niet klikken, onder de volgende staat echt een spoiler. Serieus.
    Katniss word de spotgaai.


    Kut ik klikte op de laatste gvd >.<


    wat was dit ookalweer

    Vrijdag is het zover! Ben heel benieuwd of de film voldoet aan mijn verwachtingen, want die zijn hoooog (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik ben eergisteren geweest, en wauw! Ik vind het echt een hele mooie film.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga morgenavond!

    De laatste dagen heb ik de andere hunger games nog eens opnieuw gezien. Ik ben erg benieuwt naar de nieuwe film!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Oké. Ik ben net terug van deze film en ik ben zeker niet teleurgesteld! Lekker veel actie en drama en soms zat ik echt met een brok in mijn keel of op het puntje van de bioscoopstoel. Soms ietsje te langdradig vond ik, maar de rest maakt het helemaal goed. Kan niet wachten tot het volgende deel! Nog een jaar, nog een jaar....


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Leeuke filmm, maar het boek is toch altijd beter ;D

    Ik ben zooo blij met the Hanging Tree, ik loop het de hele tijd te zingen. De District 7 scene/ de District 3 dam vond ik bijde echt geweldig! Maar geen Finnick in his Underwear...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wow, ben net terug en nog steeds onder de indruk. Wil hem nog een keer zien. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    OMG, Ik was zo blij dat Peeta terug was, maar toen ik zijn gezicht zag, ik schrok me rot.
    Goddamn. ik haal 1 jaar niet.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe