• Ik ben vannacht naar zo'n marathon gegaan van The Hunger Games, aangezien die vannacht voor het eerst uitkwam (precies om 12 uur dus :Y).

    Man, wat een goede film. De sfeer, de.. Dingen - meer ga ik niet zeggen, dan spoiler ik te veel. Al kan ik wel zeggen dat ik hem echt goed vond. Was ook leuk om helemaal in de sfeer te komen, door eerst de eerdere films te zien. Ondanks het feit dat ik eigenlijk helemaal geen stilzitter ben.

    Heeft iemand anders hem al gezien/Gaat er binnenkort naar toe?

    Even voor de mensen die hem al gezien hebben:

    Die scène met die uprising bij de dam vond ik zo mooi in elkaar gezet! En de sfeer, de muziek bij alles, ik vond het echt goed gedaan. Ook het einde vond ik best wel indrukwekkend c:


    Tijd voor koffie.

    Twisty schreef:
    Feels

    Het was te optimistisch van me om zomaar op de link te klikken. Ik kan het zo vroeg op de ochtend niet aan.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Twisty schreef:
    Feels


    Zingt Adele dit?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Zingt Adele dit?


    Nope dit is gwn Jeniffer

    Sheppard schreef:
    Ik ging dood op het einde. O.O
    Peeta. Zo. Verschrikkelijk. Hartverscheurend.


    Rt

    Ik ga hem over een uur zien. Ik ben zo enthousiast


    "Ignite, my love. Ignite."

    lalalia schreef:
    (...)

    Nope dit is gwn Jeniffer


    Wie is dat? ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wie is dat? ;')

    ...Jennifer Lawrence aka Katniss


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ... wauw XD

    Twisty schreef:
    (...)
    ...Jennifer Lawrence aka Katniss


    Ooh zeg dan Katniss ;'D
    Ik ken als die namen niet joh ;')

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 16:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Katniss is een fictief persoon. Jennifer is een echt persoon.

    lalalia schreef:
    Katniss is een fictief persoon. Jennifer is een echt persoon.


    Ik ben niet dom hoor... ik ken alleen de spelersnamen en niet de echte namen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb m gister gezien en ohmy. Ik ben echt dood. Een geest typed dit en mijn lichaam ligt nog in de bioscoop zaal


    take me back to the basics and the simple life

    Ik werd echt emotioneel instabiel bij The Hanging Tree :') vooral met dat ze de dam gingen opblazen, dat was echt heel gaaf


    En ben ik trouwens de enige die Catching Fire best oke vind?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:20 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Spoilers ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eloquentiae schreef:
    Ik werd echt emotioneel instabiel bij The Hanging Tree :') vooral met dat ze de dam gingen opblazen, dat was echt heel gaaf


    En ben ik trouwens de enige die Catching Fire best oke vind?


    Nope. Catching Fire was gewoon goed


    take me back to the basics and the simple life