• Ik ben vannacht naar zo'n marathon gegaan van The Hunger Games, aangezien die vannacht voor het eerst uitkwam (precies om 12 uur dus :Y).

    Man, wat een goede film. De sfeer, de.. Dingen - meer ga ik niet zeggen, dan spoiler ik te veel. Al kan ik wel zeggen dat ik hem echt goed vond. Was ook leuk om helemaal in de sfeer te komen, door eerst de eerdere films te zien. Ondanks het feit dat ik eigenlijk helemaal geen stilzitter ben.

    Heeft iemand anders hem al gezien/Gaat er binnenkort naar toe?

    Even voor de mensen die hem al gezien hebben:

    Die scène met die uprising bij de dam vond ik zo mooi in elkaar gezet! En de sfeer, de muziek bij alles, ik vond het echt goed gedaan. Ook het einde vond ik best wel indrukwekkend c:


    Tijd voor koffie.

    Als de examens gedaan zijn, ga ik, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga vanavond en ik kan echt niet wachten..! : D


    :)

    VANAVOND!!!!!! O_______________o


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Ik ken de afloop al, want ik heb de boeken gelezen, maar ik weet niet of ik naar de film zal gaan. Persoonlijk vond ik de vorige (deel 2 dus) erg slecht. Dusss, wil ik graag weten wat jullie er van vonden ten opzichte van de vorige film :3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 15:35 ]

    Fabrizio schreef:
    Ik zie m wel als ie op internet staat :'D

    Haha, precies!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    eerst deel 2 kijken hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien ga ik zaterdag ook naar zo'n marathon, maar dat is niet zeker.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik hoop dat het niet zo een afknapper is als de tweede film. Hopelijk wat meer actie zoals in deel een.
    Ik ga sowieso niet naar de bioscoop voor deze films, ik kijk ze wel online (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 17:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga wss 29 nov...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zou eerst vanavond gaan, toen vrijdag, toen vanavond en nu kan mn vader vanavond niet -.-


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga waarschijnlijk zondag met een groepje vriendinnen. ^^

    Armitage schreef:
    Ik ken de afloop al, want ik heb de boeken gelezen, maar ik weet niet of ik naar de film zal gaan. Persoonlijk vond ik de vorige (deel 2 dus) erg slecht. Dusss, wil ik graag weten wat jullie er van vonden ten opzichte van de vorige film :3


    Ik heb de boeken ook gelezen en ben zojuist naar de film geweest. Ik kan je zeggen; Ze hebben de slecht verfilmde Catching Fire zeker gecompenseerd met Mockingjay part 1. Deze was vele malen beter dan Catching Fire, naar mijn mening.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Let op, er staan spoilers onder de spoilerknop. (Logisch, haha).

    Ik vond de film zó gaaf. Wauw. Oh, en ben ik de enige die zich helemaal kapot schrok toen Peeta Katniss aanviel? Ik wist dat het ging gebeuren, maar alsnog schrok ik zó erg, hahaha.
    Ik vond dat stukje dat Katniss dat lied zong ook zo mooi, en dat dan daarna al die mensen hetzelfde lied zongen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wauw, iedereen heeft de beste plekken gereserveerd enzo, maar onze klas heeft gewoon een bioscoopzaal gehuurd voor het klassenuitje, inclusief eten en drinken, goedkoper per persoon dan wanneer je losse kaartjes koopt. En dan gaan we Mockinjay zien, hehe. In een zaal met alleen onze klas, tijdens schooltijd, lekker rustig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe kan iedereen gister en eergister al geweest zijn als hij vandaag pas in de bios is :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.