• Ik ben vannacht naar zo'n marathon gegaan van The Hunger Games, aangezien die vannacht voor het eerst uitkwam (precies om 12 uur dus :Y).

    Man, wat een goede film. De sfeer, de.. Dingen - meer ga ik niet zeggen, dan spoiler ik te veel. Al kan ik wel zeggen dat ik hem echt goed vond. Was ook leuk om helemaal in de sfeer te komen, door eerst de eerdere films te zien. Ondanks het feit dat ik eigenlijk helemaal geen stilzitter ben.

    Heeft iemand anders hem al gezien/Gaat er binnenkort naar toe?

    Even voor de mensen die hem al gezien hebben:

    Die scène met die uprising bij de dam vond ik zo mooi in elkaar gezet! En de sfeer, de muziek bij alles, ik vond het echt goed gedaan. Ook het einde vond ik best wel indrukwekkend c:


    Tijd voor koffie.

    Bostick schreef:
    Hoe kan iedereen gister en eergister al geweest zijn als hij vandaag pas in de bios is :')

    Hij kwam (in NL) 19 november uit. De topicmaakster is met een marathon gaan kijken en dan ga je rond 12.00u 's nachts 19 november die film kijken. ^^
    Hoe kom jij bij vandaag, als ik vragen mag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Hij kwam (in NL) 19 november uit. De topicmaakster is met een marathon gaan kijken en dan ga je rond 12.00u 's nachts 19 november die film kijken. ^^
    Hoe kom jij bij vandaag, als ik vragen mag?


    Ik woon in Nederland...

    Maar goed, ik zag een reclame van de film en daar stond Donderdag in de bioscoop aan het einde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik woon in Nederland...

    Maar goed, ik zag een reclame van de film en daar stond Donderdag in de bioscoop aan het einde.

    Hè, wat vaag? Maarja, zal vast een foutje zijn geweest. Ik weet wel dat hij in Amerika pas morgen uitkomt, hehe. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Hè, wat vaag? Maarja, zal vast een foutje zijn geweest. Ik weet wel dat hij in Amerika pas morgen uitkomt, hehe. (;


    Hmm raar dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet in alle bioscopen was ie er gisteren al, bij ons wel :)

    Ik vond m echt geweldig, ik had er geen last van dat ik deel twee minder vond, ik ben gwn heel erg fan en ik heb ook de boeken gelezen. Ik had t boek afgelopen week nog een x gelezen voordat ik naar de film ging, dus ik wist heel precies wat wanneer ging komen en wie wat zou zeggen en t was as always weer heel accurate. Alleen de verhaallijn van Effie is obviously anders maar dat is ook wel logisch en misschien voor de film wel duidelijker.

    Ik schrok me trouwens echt kapot van hoe erg ze Peeta eruit hadden laten zien, toen ie in dat zwarte pak zat vond ik m echt heel vampierig :p en ik vond sommige stukjes echt heel zielig, zoals tijdens het propo's filmen elke keer dat Katniss emotioneel werd en de stukjes met Peeta en op t einde Peeta die vastgebonden lag te spartelen was echt alsdjfak zielig en ik moest echt huilen lol

    Maar ik wil deze sws ook op dvd, en ik vind niet dat er te weinig actie in zat ofzo(sommige mensen zeiden dat van tevoren) ook al hebben ze maar een klein stuk van het hele boek in part 1 gestopt. Ik vind t wel goed dat ze het hele Capitol gebeuren in de tweede film stoppen. Hopelijk krijgen ze dat in de film iets duidelijker voor elkaar dan in het boek, want in het boek blijven een aantal dingen nogal vaag omdat Katniss gestoord wordt van alles wat ze heeft meegemaakt.

    THE NIGHTMARES, THE NIGHTMARES! Die laatste scene... 0,0


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    het einde.
    My feels.
    A fucking year.
    I can't.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    het einde.
    My feels.
    A fucking year.
    I can't.


    Samesamesame.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wacht hier al zo lang op, yay. Ik ga na de examens.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb hem vandaag gezien, en ik moet zeggen: Aan het begin vond ik er niet zoveel aan. Maar het einde was dan wel weer ongelooflijk spannend, en dat zegt iemand die helemaal niks met the Hungergames heeft en al is afgehaakt na een kwart van het tweede boek... :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga zondag met mijn beste vriendin is er besloten, haha. We gaan in JT en dan voor de D-box stoelen. :Y)

    :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ging dood op het einde. O.O
    Peeta. Zo. Verschrikkelijk. Hartverscheurend.


    :)

    Feels


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga sowieso binnenkort, maar aangezien we deels met onze vriendengroep gaan, is een datum zo lastig. Ik kijk er echt heel, heel erg naar uit.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."