• Ik ben vannacht naar zo'n marathon gegaan van The Hunger Games, aangezien die vannacht voor het eerst uitkwam (precies om 12 uur dus :Y).

    Man, wat een goede film. De sfeer, de.. Dingen - meer ga ik niet zeggen, dan spoiler ik te veel. Al kan ik wel zeggen dat ik hem echt goed vond. Was ook leuk om helemaal in de sfeer te komen, door eerst de eerdere films te zien. Ondanks het feit dat ik eigenlijk helemaal geen stilzitter ben.

    Heeft iemand anders hem al gezien/Gaat er binnenkort naar toe?

    Even voor de mensen die hem al gezien hebben:

    Die scène met die uprising bij de dam vond ik zo mooi in elkaar gezet! En de sfeer, de muziek bij alles, ik vond het echt goed gedaan. Ook het einde vond ik best wel indrukwekkend c:


    Tijd voor koffie.

    Piaffe schreef:
    (...)

    Nope. Catching Fire was gewoon goed


    Aan het begin waren er in dit topic mensen die zeiden dat ze het slecht vonden, maar ik vind dat alle films eigenlijk de boeken heel erg goed laten zien.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik vond de film echt heel goed.=3 Ik vond dat einde nog lang niet zo erg als dat ik had verwacht door wat Jennifer had gezegd op social media.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben vandaag geweest.
    Er zijn veel momenten geweest waarbij ik met tranen heb gezeten, haha. Zeker dat deel dat ze met z'n alle zingen en vervolgens de dam opblazen.

    Maar ik had meer ervan verwacht denk ik, maar misschien komt dat omdat mijn verbeelding bij het boek heel anders was. Ik hoop wel dat ze part 2 echt tof maken, want dat vind ik best een spannend deel dat ze het Capitool in gaan. :3
    Maar ik vond het geen slechte film, dat helemaal niet! Hij was erg leuk en ik kan hem nog meerdere kijken :]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:51 ]

    Ik ben gisteren ook geweest.

    Ik vind het een ontzettend vette film. Zoals ik al tegen mijn vriend zei: je krijgt een beetje vanuit een derde persoon het boek te zien, wat ik ontzettend interessant vond.
    Josh was écht geweldig bezig qua acteren (ik had al interviews gezien waarin hij zei dat hij helemaal in zijn element was als psycho). Mijn reactie trouwens tijdens Haymitch die begon te klappen en zei: 'And thàt's how you kill a revolution.' (ofoziets): _O_ Dankjewel dat je dát moment er niet uitgelaten hebt, hehe.
    Maar echt een awesome. Ik ging wel een beetje dood op het eind bij die laatste scène. D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zit nu in de zaal :D
    Nog 10 minuten ^^


    El Diablo.

    Wat ik vooral zo goed vond geacteerd is het einde van het einde. Peeta trekt het na een tijdje niet meer en valt helemaal radeloos neer. Dat was zo... Wow. Wat ik ook goed vond, is dat ze Katniss hebben gehouden zoals in het boek: Getraumatiseerd, met zwakke punten. Je hebt zoveel boeken/films waarin het eerder zo gaat: "Oh, my best friend died! Dang it. Oh well, let us continue." Dat is ook een punt waarom ik de Hongerspelen zo goed vind.


    Tijd voor koffie.

    I just saw it. Ik ben er een beetje bang van geworden tbh... ik hoorde dat er rellen zijn uitgebarsten door de film en dat in sommige landen - waaronder Thailand - de film verboden is en mensen zijn opgepakt omdat ze het teken met de drie vingers deden... het was zo'n goede film, maar scary in a way omdat het zo realistisch is als je er over nadenkt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik hoop echt dat ze Mockingjay Part 2 echt goed gaan verfilmen, dat deel van het boek vind/vond ik echt super spannend en ik heb daar een onwijs tof beeld bij hoe ze het Capitool in gaan met z'n alle enzo. c:

    Ik vond Mockingjay echt hilarisch. Het is echt een hele goede film, maar ik heb de helft van de tijd in een deuk gelegen.
    Effie was trouwens zo anders zonder al die make-up, ze was gewoon een heel ander persoon :')
    Maar ik heb geen zin om nu nog een jaar te gaan wachten, ze stoppen alle thg films altijd op die momenten.. Like no.
    Part two pleasee (:


    May the odds be ever in your favour...

    Autumnafi schreef:
    Ik vond Mockingjay echt hilarisch. Het is echt een hele goede film, maar ik heb de helft van de tijd in een deuk gelegen.
    Effie was trouwens zo anders zonder al die make-up, ze was gewoon een heel ander persoon :')
    Maar ik heb geen zin om nu nog een jaar te gaan wachten, ze stoppen alle thg films altijd op die momenten.. Like no.
    Part two pleasee (:

    Wat was er zo grappig aan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vond effie best wel heel grappig hoor

    Twisty schreef:
    (...)
    Wat was er zo grappig aan?


    Bijvoorbeeld toen ze de propo's (?) aan het filmen waren en het niet echt lukte, dat Haymitch daarna klappend binnen kwam.
    En nog een paar dingen.. I dunno, ik vond het gewoon echt een grappige film.


    May the odds be ever in your favour...

    Autumnafi schreef:
    (...)

    Bijvoorbeeld toen ze de propo's (?) aan het filmen waren en het niet echt lukte, dat Haymitch daarna klappend binnen kwam.
    En nog een paar dingen.. I dunno, ik vond het gewoon echt een grappige film.


    Zulke stukjes vond ik wel humor hebben, maar ik zou de gehele film niet met 'grappig' kunnen benoemen.
    Ik weet niet of ik het al had vermeld, maar Mockingjay part 1 vind ik vele malen beter verfilmd dan Catching Fire. Natuurlijk zijn er altijd wel minpunten te vinden in vergelijking met het boek.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 22:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik wil zo graag op de spoilerknoppen drukken, but I can't. D:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Ik wil zo graag op de spoilerknoppen drukken, but I can't. D:

    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER - Niet klikken, onder de volgende staat echt een spoiler. Serieus.
    Katniss word de spotgaai.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 23:34 ]


    Tijd voor koffie.