• Voor het lange weg blijven. Ik zou jullie op de hoogte houden, maar al min tijd is opgegaan aan werk en de hormonen dat hun tol beginnen eisen.

    En dan nu even de updates;



    is hij geen schatje :3?

    We hebben nog steeds geen naam, we raken er gewoon niet uit. Al een geluk hebben we nog 13 weken de tijd om er eentje te zoeken.
    Hij weegt op dit moment 1101 gram, wat ontzettend goed is!
    Alleen is hij een beetje klein en zal het waarschijnlijk ook geboren worden onder de gemiddelde lengte. Wat op zich niet zo erg is, omdat ik ook gewoon echt geen dikke buik heb voor 27 weken zwangerschap. En hij is in twee weken tijd toch al het dubbel gegroeid. (Van 15% naar 30%, vraagt me niet wat hij bedoeld met %).

    Nu heb ik ook wel een beetje jullie advies nodig:
    De gynaecoloog wilt dat ik nog meer rust neem, om de groei nog te beteren. Nu heb ik hem verteld dat ik zoveel mogelijk heb gerust als ik kon, maar gewoon niet meer kan rusten omdat ik ook nog werk. Heeft hij me aangeraden voor de gezondheid van mij en het kindje een attest te komen halen bij hem, om te stoppen met werken.
    Nu gaan ze op het werk er alles behalve blij mee zijn moest ik een maand voor het eind van mijn contract stoppen.
    Maar ik vind dat op dit moment de gezondheid van mij en het kind belangrijker is, of ben ik zo verkeerd?
    Ik wil echt niet op 31 weken bevallen om dan mijn kind steeds achter te moeten laten in het ziekenhuis en het maar 1uur per dag mag zien tot het helemaal gezond en sterk is.

    En dan even mijn advies voor jullie:
    Als je aan kinderen begint, je denkt dat die hormonen wel mee vallen. Wel, dat doet het dus niet :')! Dus iedereen de zegt dat een zwangerschap genieten is: leugenaars!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat goed dat alles heel erg goed gaat. Die naam komt heus nog wel, tijd genoeg.
    Over je werk, je gezondheid en die van het kind is toch veel belangrijker dan werken. Ik zou de dokter zijn advies toch volgen, je werk moet het toch wel begrijpen zeker? Een kind gaat nu eenmaal voor.


    16 - 09 - '17

    Als de dokter aangeeft dat het beter is voor je kind en jou om te stoppen, dan vind ik dat ze dat te respecteren hebben. En als je contract toch al afloopt, zou ik er helemaal maling aan hebben. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sheamus schreef:
    Wat goed dat alles heel erg goed gaat. Die naam komt heus nog wel, tijd genoeg.
    Over je werk, je gezondheid en die van het kind is toch veel belangrijker dan werken. Ik zou de dokter zijn advies toch volgen, je werk moet het toch wel begrijpen zeker? Een kind gaat nu eenmaal voor.

    Of ze dat op het werk zullen begrijpen? Nee. Begrip en respect is daar ver, heel erg ver te zoeken. Ook als het gaat over kinderen. Maar bij deze ben ik toch van plan om eens door te bijten en het advies van de gynaecoloog op te volgen.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Zo schattig ziet hij eruit!

    Als het beter voor jou en je kind is om eerder te stoppen met werken, dan moet je dat gewoon doen. Het is vervelend voor je werk, maar je krijgt maar een keer dit kind en als het beter voor hem(?) is, dan heeft je werk daar rekening mee te houden.

    Twijfel je tussen namen of zoek je nog echt namen?


    Physics is awesome

    Elladan schreef:
    Als de dokter aangeeft dat het beter is voor je kind en jou om te stoppen, dan vind ik dat ze dat te respecteren hebben. En als je contract toch al afloopt, zou ik er helemaal maling aan hebben. :'D

    Haha, nou dat heb ik ook wel een beetje :') alleen ga ik dan niet zo welkom meer zijn en als ik stop moet ik sowieso nog langst gaan voor mijn maaltijdbonnen :').


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Stop met werken! Wat je ook doet, de mensen op het werk, zullen je toch niet respecteren, dus dan kun je beter aan je eigen gezondheid denken


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Floresa schreef:
    (...)
    Of ze dat op het werk zullen begrijpen? Nee. Begrip en respect is daar ver, heel erg ver te zoeken. Ook als het gaat over kinderen. Maar bij deze ben ik toch van plan om eens door te bijten en het advies van de gynaecoloog op te volgen.


    Serieus? Dat gaat toch echt te ver. Wat voor een respectloze mensen zijn dat zeg -.-
    Succes nog met alles!


    16 - 09 - '17

    Ryess schreef:
    Zo schattig ziet hij eruit!

    Als het beter voor jou en je kind is om eerder te stoppen met werken, dan moet je dat gewoon doen. Het is vervelend voor je werk, maar je krijgt maar een keer dit kind en als het beter voor hem(?) is, dan heeft je werk daar rekening mee te houden.

    Twijfel je tussen namen of zoek je nog echt namen?

    Nou we hadden wel een lijstje:
    Serkan
    James
    Ilyas
    Maxime
    maar door één of andere reden hebben we van ze allemaal afgezien en staan we terug bij af.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Sheamus schreef:
    (...)

    Serieus? Dat gaat toch echt te ver. Wat voor een respectloze mensen zijn dat zeg -.-
    Succes nog met alles!

    Ja, voor het respect moet je daar niet gaan.. maar dank je!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    SonOfGondor schreef:
    Stop met werken! Wat je ook doet, de mensen op het werk, zullen je toch niet respecteren, dus dan kun je beter aan je eigen gezondheid denken


    26 - 02 - '16

    Ja, je moet gewoon stoppen. De gezondheid van je kindje gaat natuurlijk voor. Dat snappen ze op je werk hopelijk ook, en anders kan je blij zijn dat je er weg bent.

    Illyas/ Illias is een leuke naam ^^

    En dan even mijn advies voor jullie:
    Als je aan kinderen begint, je denkt dat die hormonen wel mee vallen. Wel, dat doet het dus niet :')! Dus iedereen de zegt dat een zwangerschap genieten is: leugenaars!

    Haha, ik zal dit in mijn hoofd houden. (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:58 ]

    Smuttler schreef:
    Ja, je moet gewoon stoppen. De gezondheid van je kindje gaat natuurlijk voor. Dat snappen ze op je werk hopelijk ook.

    (...)
    Haha, ik zal dit in mijn hoofd houden. (:


    Yup.

    Nu wil ik al helemaal geen kinderen :W


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Yup.

    Nu wil ik al helemaal geen kinderen :W

    De zwangerschapskwaaltjes zoals misselijkheid hangt van persoon tot persoon af, stelt je misschien wat gerust :')?
    -Ik was bij de ongelukkige die de eerste 4 maand niets anders deed dan overgeven-

    Maar het zijn die emoties! Verschrikkelijk, echt verschrikkelijk!
    En dan nog niet gesproken over zwangerschapsdementie...
    En het feit dat je niet meer op je zij/buik kan slapen en kousen en schoenen aankrijgt :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    De zwangerschapskwaaltjes zoals misselijkheid hangt van persoon tot persoon af, stelt je misschien wat gerust :')?
    -Ik was bij de ongelukkige die de eerste 4 maand niets anders deed dan overgeven-

    Maar het zijn die emoties! Verschrikkelijk, echt verschrikkelijk!
    En dan nog niet gesproken over zwangerschapsdementie...
    En het feit dat je niet meer op je zij/buik kan slapen en kousen en schoenen aankrijgt :')

    Dit ^ is waar ik me het meest zorgen om maak. Ik kan níét op mijn rug slapen O:

    Ik heb altijd wel iets met de namen Callum, Mert en Elliot. Geen idee waarom, maar ik noem ze toch even als suggestie.
    Wil je echt aparte namen moet je Wiard of Jerryt (spreek uit als Jerriet) nemen. Zo heten mijn broertjes en we zijn nog nooit iemand tegen gekomen die zo heten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!