• Op tumblr zag ik iets staan hoe je iets kon testen. Het werkt denk ik alleen maar voor meisjes , maar dat gaat geen probleem zijn, gezien deze site voor negentig procent of meer uit meisjes bestaat.
    Goed, beantwoord voor jezelf de vraag: "Is Kristen Stewart gay?" In de spoiler staan de mogelijke antwoorden en conclusies. En dan posten jullie of de conclusie klopt of niet.

    *Ja; je bent gay/diegene die dit antwoord is gay.
    *Nee! Ze is bi; je bent niet gay/diegene die dit antwoord is niet gay.
    Dit zou een manier zijn om erachter te komen of andere meisjes gay zijn of niet. Ik vroeg het me af of het klopte -bij mij wel- en als dit klopt, dan is het gewoon een evil manier om te testen bij andere mensen in jouw buurt of ze gay zijn. :'D


    Uitleg: 1. Je bekijkt de vraag.
    2. Je beantwoordt de vraag.
    3. Je kijkt onder de spoiler.
    4. Je leest de conclusie.
    5. Je reageert in het topic of die conclusie op jou van toepassing is.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 16:10 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Emm.. Het klopt opzich wel, alleen het antwoord zelf niet.
    Ik had als antwoord: nee. Maar niet omdat ze bi is, maar omdat ik denk dat ze gewoon op mannen valt..
    Maar het klopt dus wel dat ik geen homo ben! ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Starlord schreef:
    Jammer genoeg stond mijn antwoord, "geen idee ik houd mij totaal niet bezig met haar geaardheid", er niet tussen :')

    Je kan de spoiler beter onder de instructies plaatsen, want ik had al geklikt voor ik gelezen had. :x

    Maar ik zei van niet en ik ben hetero, dus voor mij klopt het.


    Let the Night embrace you

    Ik zei nee en ik ben hetero.
    Maar persoonlijk denk ik dat deze vraag niks te maken kan hebben met iemands geaardheid.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oakenshield schreef:
    Voor mij klopt hij niet :'p


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Rowling schreef:
    Ik zei nee en ik ben hetero.
    Maar persoonlijk denk ik dat deze vraag niks te maken kan hebben met iemands geaardheid.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind haar niet gay niet dat ik haar dan bi vind, maar eerder gewoon straith en ik ben zelf ook niet gay. Dus dan klopt het bij mij? I guess dat het zo werkt?


    Inspiration can hit you any time

    *kuch* Hokjesdenken *kuch*

    Maar ik hou me over het algemeen niet zo bezig met de geaardheid van mij en van die van anderen. Als je verliefd bent, dan ben je verliefd. Punt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eh... Don't know. Don't care. Als ze dat is, dan is dat goed voor haar. Als ze dat niet is, dan is dat ook het geval. Misschien. misschien niet.


    Ex astris, sciencia

    Kom op mensen. Dit is niets serieus ofzo. Het is niet alsof ze zelf denkt dat het zo werkt, dat zegt ze ook al zo vaak.
    Maar ik had de tweede optie.

    Al vind ik mezelf nog te jong om te oordelen of ik gay, bi of straight ben :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]