• Op tumblr zag ik iets staan hoe je iets kon testen. Het werkt denk ik alleen maar voor meisjes , maar dat gaat geen probleem zijn, gezien deze site voor negentig procent of meer uit meisjes bestaat.
    Goed, beantwoord voor jezelf de vraag: "Is Kristen Stewart gay?" In de spoiler staan de mogelijke antwoorden en conclusies. En dan posten jullie of de conclusie klopt of niet.

    *Ja; je bent gay/diegene die dit antwoord is gay.
    *Nee! Ze is bi; je bent niet gay/diegene die dit antwoord is niet gay.
    Dit zou een manier zijn om erachter te komen of andere meisjes gay zijn of niet. Ik vroeg het me af of het klopte -bij mij wel- en als dit klopt, dan is het gewoon een evil manier om te testen bij andere mensen in jouw buurt of ze gay zijn. :'D


    Uitleg: 1. Je bekijkt de vraag.
    2. Je beantwoordt de vraag.
    3. Je kijkt onder de spoiler.
    4. Je leest de conclusie.
    5. Je reageert in het topic of die conclusie op jou van toepassing is.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 16:10 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nope. Klopt niet.

    Ach, idk, vind het maar raar xp.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 16:15 ]


    -

    Klopt niet
    Is belachelijke test xd
    Maar wel humoristisch x)


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ik bedoel meer, hoe moet ik nou weten of zij op mannen of vrouwen valt? >< En wat maakt het überhaupt uit?
    Dus als ik zou denken dat zij op vrouwen valt, zou ik dat zelf ook doen? Ik snap de logica niet, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    Ik bedoel meer, hoe moet ik nou weten of zij op mannen of vrouwen valt? >< En wat maakt het überhaupt uit?
    Dus als ik zou denken dat zij op vrouwen valt, zou ik dat zelf ook doen? Ik snap de logica niet, sorry.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik denk dat iedereen het gewoon een beetje raar vind. Ik zelf in ieder geval wel. I mean, je hebt toch geen test als deze nodig om je geaardheid te weten? :p
    Maar goed, ik heb mijn antwoord op dit testje al in een reactie gegeven, haha. ^^


    Well, ik vond het raar, daarom vroeg ik het hier, om te kijken of het klopt. Maar hier kan niemand er blijkbaar mee omgaan..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En als iemand vindt dat ze is gay is, dan is diegene het zelf ook? :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mijn antwoord was geen flauw idee en dat is ook grotendeels hoe het bij mezelf zit, dus wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat het klopt. :') Maar ik vind het een wat vreemde test, om eerlijk te zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap na tien keer lezen wel wat de bedoeling is, maar het is een hele onnozele manier om te testen. De kans dat iemand hetero is, is gewoon veel groter dan de kans dat iemand lesbisch/bi is. Tenzij je toevallig weet dat Kristen bi is, zou je waarschijnlijk denken dat ze hetero is, dat heeft niks met je eigen geaardheid te maken. Omgekeerd: een Kristen fan die weet dat ze bi is, zou hiermee automatisch zelf ook bi/lesbisch worden verklaard.


    i put the fun in funeral


    quidquid excusatio prandium pro

    Patholoog schreef:
    (...)

    Well, ik vond het raar, daarom vroeg ik het hier, om te kijken of het klopt. Maar hier kan niemand er blijkbaar mee omgaan..


    Juist :8


    Happy Birthday my Potter!

    Ik snap er gaan kut van :'D


    wat was dit ookalweer

    Meest vage test ooit. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik voel me heel apart omdat ik blijkbaar de enige ben die deze test snapt.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat een belachelijke test, is alleen maar gemaakt om mee te lachen en niets anders.


    Take me to wonderland

    Ik denk dat Patholoog alleen wil weten of jouw geaardheid klopt bij het antwoord dat je op de vraag geeft. Dus als je 'ja' antwoordde, dat je dan zelf dus daadwerkelijk homofiel bent.

    Ik denk daarbij overigens niet dat dit een hele betrouwbare test is x'd


    Medb - Pronouced as [me-èv]