• Hallo mede Quizletters!
    Ik zie de laatste tijd meer van deze topics voorbij schieten, maar deze gaan dan voornamelijk over fanfic verhalen. Nou ben ik totaal niet geïnteresseerd in one direction of Harry Potter. Ik vraag me dus af of iemand mij een goed verhaal aan kan raden met onbekende personen. Ik houd wel een beetje dan drama, romantiek en 16+. Het liefst verhalen die al wel een redelijk aantal deeltjes hebben of al zijn afgelopen!

    Ik ben benieuwd.
    x


    'Nobody said it was easy

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Oke, klinkt interessant! Ga hem proberen.


    'Nobody said it was easy

    Dit is mijn enige verhaal dat er misschien voor in de aanmerking komt.
    Ik ben niet zo heel trots op het begin, maar misschien dat je het redt om erdoorheen te lezen. :'D

    Guilt
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fanfic is niet alleen van Harry Potter of 1D he xD
    Je hebt ook nog Marvel ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Volledig Engels


    Dynasty


    Your purpose in life is taking over the throne. Respect the crown you will wear, love it, how heavy it may feel, how hard the burden that comes with it may be.
    You were born for a reason, god has chosen you worthy to roam this earth, so deal with this thing so called live with grace, patients and kindness.
    Whatever you do and wherever you will go, your conscious will follow.
    Pretty clothes and nice things do not make a life great, love and family will.
    We may live in an cruel world and even though people may Judge you and decide your faith, only god wll make the final judgement.



    *1500
    * Drama,Romance, History
    Dynasty

    Het verhaal heeft nog niet veel hoofdstukken, maar er wordt zeer regelmatig gepost!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 8:30 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 106762

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 20-10-2014







    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Afgelopen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Deze is niet van mij, maar het is precies wat je zoekt volgens mij. In ieder geval veel drama, romantiek en 16+. En Actie ^^
    http://www.quizlet.nl/stories/95055/unknown-desires-16/
    Ik heb m altijd heel leuk gevonden en lees m regelmatig opnieuw. Hij is zoo leeuukkk :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Deze vind je misschien ook wel leuk:
    http://www.quizlet.nl/stories/61656/lovely/

    En dit is een van mn favorieten!:
    http://www.quizlet.nl/stories/118082/een-diepere-tint-donkerder--op/
    Helaas bevat hij niet veel stukjes en is hij al een tijdje gepauzeerd. Maar misschien een kijkje nemen :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Encrypted Data


    “I am a very private person, yet I am an open book.
    If you don’t ask…I won’t tell.”
    “How many secrets can you keep from me?”
    “I can see everything”


    Iedereen heeft heeft een verhaal en iedereen heeft een geheim. We willen de geheimen van andere weten. Wie zijn ze? Waar komen ze vandaan? Wat is hun grootse geheim? Wat verbergen ze? Mensen houden dat voor zich, vaak met een reden. Wat als je ze kan zien? Wat als je informatie kan zien, horen of voelen van anderen? Je zou iemands naam kunnen zien bij de eerste blik. Van andere zie je meer, meer informatie. Wat zou jij met die informatie doen?


    Op een normale schooldag valt Angela Weiss van de trap . Ze heeft een flinke snee in haar hoofd en wordt naar het ziekenhuis gebracht. De dokters zeggen dat ze een hersenschudding heeft en dat de snee moet worden gehecht. Tijdens het hechten van de snee merkt ze wat vreemds op. Ze hoort stemmen, maar waar ze vandaan komen weet ze niet. Ze kan niet duidelijk verstaan wat ze zeggen en besluit het te negeren.
    Angela moet thuis blijven voor een paar dagen. Wanneer ze weer naar school gaat merkt ze dat er iets niet klopt. Ze ziet en hoort dingen die er niet zijn. Ze komt er snel achter dat het informatie is over mensen. Meestal zijn het simpele dingen, zoals iemands naam, maar soms zijn het gedachtes die ze niet hoort te weten.
    Angela moet weer terug naar het ziekenhuis om de hechtingen eruit te halen. Weer merkt ze de stemmen op. Er is iets in dat ziekenhuis wat niemand mag weten, maar wat?




    Ik heb alleen niet veel hoofdstukken


    Seasons will change, but I shall remain

    Protégé || Mike is geen makkelijke jongen. Hij is niet erg sociaal en heeft een hoop vrienden verloren. Hij wordt gekweld door het verleden en weet eigenlijk niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan. Zijn ouders en de school zijn radeloos, omdat hij zijn tijd verdoet met spijbelen, roken en drugs.
    Zijn ouders besluiten plotseling dat het beter is om hem naar een andere school te laten gaan. Hij komt bij zijn jeugdvriendin Jacy in de klas, met wie hij al jaren geen contact meer heeft gehad en als klap op de vuurpijl staat er een onbekende jongen op de stoep, die zegt hem te willen helpen zijn leven te beteren. Waar hij vandaan komt, wil hij niet direct zeggen, maar Mike komt er al snel achter dat hij meer is dan alleen een jongen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zoek je stories? De mijne is wanhopig op zoek naar de negen laatste Abo's die ik nodig heb om aan de langverwachte 100 Abo's te komen. ^.^

    Wat? Observaties van een Muurbloem ~ Romantiek ~ Drama ~ OP
    Waarover? Klik hier voor de trailer!
    Waarom? Omdat ik je eeuwig dankbaar zou zijn als je mij en mijn story een kans gaf.
    Extra details? 12+ ~ Milde triggerwarning in verband met depressie bij nevenpersonages ~ Als je geen zin hebt om helemaal bij te lezen, kan ik alle voorgaande hoofdstukken voor je samenvatten


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    The lost mermaid

    Dit verhaal gaat over de jonge zeemeermin Emily, die enthousiast, onwetend en vooral nieuwsgierig isnaar alles wat onbekend is. De (mensen)wereld is voor zeemeermensen echter een gevaarlijke plek, zeker voor iemand die weinig gevaren ziet. Haar ouders klampen zich dan ook aan haar vast, maar realiseren zich te laat dat dat een averechts effect geeft...

    Ik ben er nog niet uit welk genre dit verhaal naast fantasie heeft. Een beetje van een heleboel, denk ik ;p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain