• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

Onze Tinychat.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22

Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

[ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Feline schreef:
    Mijn moeder is echt zo'n onredelijk kutwijf soms. Ik mag wel altijd met bosjes bloemen opdraven als zij zich ellendig voelt, maar als ik me ellendig voel? Ho maar. Nee, ik mag niet naar Zwolle om een nieuwe koptelefoon te halen. Asociaal klerewijf. Ik word soms zo boos van haar. Het is waarschijnlijk ook niet eens mijn eigen schuld dat 'ie kapot is trouwens.

Ben ik even blij dat ik uit huis ben... maar herkenbaar ja. Helaas kun je hier niet echt iets aan doen, alleen maar proberen te accepteren onder het motto van: "Het is mijn moeder". ><'

I'm your little ray of pitch black.

Zo, m'n column is ingezonden (:

16 - 09 - '17

Verslaafd aan Tyler Ward's versie van Blank Space. Oh god, luister hem al letterlijk de hele dag, niet meer goed.

I'm your little ray of pitch black.

Wauw, zo'n meisje dat ik al lang geleden niet meer gehoord heb laat nu opeens iets van zich horen en wat zegt ze dan? Of ik wil stemmen op een foto van haar zodat ze kans maakt op 500 euro, nou doei!

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    Wauw, zo'n meisje dat ik al lang geleden niet meer gehoord heb laat nu opeens iets van zich horen en wat zegt ze dan? Of ik wil stemmen op een foto van haar zodat ze kans maakt op 500 euro, nou doei!

Volgens mij kent iedereen wel één zo'n iemand...

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Ik ben pist! Wil ik graag The legend of Korra kijken op de televisie, moet mijn vader weer net op zijn i-pad stomme concerten kijken en het laten zien aan het vriendje van mijn grote zus.. En hij is koppig om het niet af te zetten als ik even zucht en hij het goed weet dat dat op hem bedoeld was... Zelfs het vriendje kijkt niet mee, die jongen is gewoon rustig een boek aan het lezen jeezes!

'' Type Sangster if you can see this. "

McGregor schreef:
    (...)
    Volgens mij kent iedereen wel één zo'n iemand...

Belachelijk... -.-
    Ooit durfde ze wel aan me vragen waarom wij eigenlijk contact hadden omdat we toch amper wat tegen elkaar zeiden. Leuk mens ben jij zeg, hoe moest ik dit opvatten?

16 - 09 - '17

GIader schreef:
    Ik ben pist! Wil ik graag The legend of Korra kijken op de televisie, moet mijn vader weer net op zijn i-pad stomme concerten kijken en het laten zien aan het vriendje van mijn grote zus.. En hij is koppig om het niet af te zetten als ik even zucht en hij het goed weet dat dat op hem bedoeld was... Zelfs het vriendje kijkt niet mee, die jongen is gewoon rustig een boek aan het lezen jeezes!

Amai, gezellig... niet dus.

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    (...)

Belachelijk... -.-
    Ooit durfde ze wel aan me vragen waarom wij eigenlijk contact hadden omdat we toch amper wat tegen elkaar zeiden. Leuk mens ben jij zeg, hoe moest ik dit opvatten?

Ik zou d'r bijna door d'r hoofd knallen.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

McGregor schreef:
    (...)
    Ik zou d'r bijna door d'r hoofd knallen.

Haha, achja. Ik heb haar berichtje nu gewoon genegeerd. Ik ga heus niet voor haar plezier stemmen.

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    (...)

Amai, gezellig... niet dus.

Hij doet dit elke keer weer en ik word er gek van... Hij praat altijd maar over zijn festivals en zijn concerten. Maar naar zijn dochter luisteren of ook maar iets positiefs over me te zeggen, nee! Altijd maar 'Ooh die band komt op dat festival en heb je dit al gezien.. Ik heb die band al meer dan vier keer gezien..' Hij praat ook altijd vol lof over het vriendje van mijn zus die ook toevallig in een bandje zit, maar over mij geen woord.. Soms heb ik echt het idee dat hij het helemaal niet fijn vind dat ik zijn dochter ben..

GIader schreef:
    (...)

Hij doet dit elke keer weer en ik word er gek van... Hij praat altijd maar over zijn festivals en zijn concerten. Maar naar zijn dochter luisteren of ook maar iets positiefs over me te zeggen, nee! Altijd maar 'Ooh die band komt op dat festival en heb je dit al gezien.. Ik heb die band al meer dan vier keer gezien..' Hij praat ook altijd vol lof over het vriendje van mijn zus die ook toevallig in een bandje zit, maar over mij geen woord.. Soms heb ik echt het idee dat hij het helemaal niet fijn vind dat ik zijn dochter ben..

Tss, echt erg ze... Arme jij.

16 - 09 - '17

GIader schreef:
    (...)

Kan je het er dan niet met iemand over hebben dat je dat vervelend vindt?

Nee spijtig genoeg niet. Mijn vader gaat niet naar mij luisteren en als ik het hem zou vragen om het later te bekijken gaat hij weer lekker roepen tegen me, dat ik het maar ergens anders moet zien of een andere keer. Want zijn wil is wet, daar heb ik niks anders in te brengen.. En mijn zussen denken net het zelfde.

Amai ze... -.-

16 - 09 - '17