• Humans of New York, of HONY, is een Facebook pagina van iemand die in New York woont en dagelijks de straat op gaat met zijn fotocamera. Hij spreekt dan willekeurige mensen aan en vraagt ze iets (Bijvoorbeeld: What is the saddest thing that ever happened to you?). De antwoorden zijn vaak heel bijzonder. Persoonlijk vind ik het echt geweldig om te lezen, omdat je zo ziet/leest dat zelfs de mensen die doodgewoon lijken vaak een heel bijzonder verhaal hebben.

    Er zijn nu ook een paar mensen die het concept overgenomen hebben en in andere steden hetzelfde doen (volgens mij ook in Nederlandse steden). Ook die zijn erg tof, maar ik vind HONY toch wel de leukste omdat het de originele is.

    Een voorbeeld van een post:

    "I wanted to be someone."



    De link naar de Facebook pagina: Humans of New York
    Als je hem nog niet "volgt", het is zeker de moeite waard!

    Wat vinden jullie ervan? En kende jullie het al of niet?

    Ik volg deze ook, echt prachtig!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik volg hem al best lang, ik vind het echt geweldig!


    Tijd voor koffie.

    Even kijken :Y)


    wat was dit ookalweer

    Die ken ik! Echt leuk en vooral interessant.

    Hier op Curaçao hebben ze ook eentje: Humans of Willemstad. Die. Is. Saai. Sorry, maar echt saai. De originele is echt het leukste van allemaal.


    -

    Volgens mij was zijn blog er eerder, of niet? In ieder geval ken ik het ook van fb, het is echt een toffe pagina.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik volg het inderdaad ook al een hele tijd, heel interessant vind ik het.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aldea schreef:
    Die ken ik! Echt leuk en vooral interessant.

    Hier op Curaçao hebben ze ook eentje: Humans of Willemstad. Die. Is. Saai. Sorry, maar echt saai. De originele is echt het leukste van allemaal.


    Haha heeft die ook een Facebook-pagina? Ben wel benieuwd, Willemstad lijkt me toch heel anders dan New York (:

    Dunk schreef:
    Volgens mij was zijn blog er eerder, of niet? In ieder geval ken ik het ook van fb, het is echt een toffe pagina.


    Oh dat zou echt zomaar kunnen. Ik ken alleen de Facebook-pagina (;