• er, ik wil mn haar dus blauw verven maar mag ik mag het niet bleken, na enig zoeken dus dees gevonden



    mijn natuurlijke haarkleur is donkerblond, weet iemand of deze haarverf goed blijft zitten en niet groen uitvallen?


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Je kan op een klein plukje testen eerst. Dat heb ik ook gedaan (en je kan kijken hoe de kleur na een paar weken lijkt en of het verkleurd). En meestal laat ik stargazer verf 8 uur lang zitten (nachtje er mee slapen).
    op deze manier is de kleur mooier en blijft het langer zitten.
    (Stargazer bestel ik trouwens op internet bij een shop in Utrecht, is goedkoper dan in de alternatieve winkel bij mij in de buurt. Heeft wel 10 euro verzendkosten, maar een flesje verf is €6.60)

    Bij de Hema hebben ze highlighter verf. Geen bleek, en het werkt goed.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 19:55 ]

    Je kan op een klein plukje testen eerst. Dat heb ik ook gedaan (en je kan kijken hoe de kleur na een paar weken lijkt en of het verkleurd). En meestal laat ik stargazer verf 8 uur lang zitten (nachtje er mee slapen).
    op deze manier is de kleur mooier en blijft het langer zitten.
    (Stargazer bestel ik trouwens op internet bij een shop in Utrecht, is goedkoper dan in de alternatieve winkel bij mij in de buurt. Heeft wel 10 euro verzendkosten, maar een flesje verf is €6.60)

    Bij de Hema hebben ze highlighter verf. Geen bleek, en het werkt goed.


    yay, thanks!


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Hij komt sowieso donkerder uit dan op de verpakking, dan. Met semi-permanente, onnatuurlijke kleuren is het gewoon het beste om je haar te bleken voor het beste resultaat.
    Groen zal het waarschijnlijk niet worden, maar wel na verloop van tijd. Hou er goed rekening mee dat je blauw ontzettend moeilijk uit je haar krijgt en dat semi-permanente verf na een paar wasbeurten geleidelijk verkleurt, dus dan heb je wel een grote kans dat het groen wordt - dus óf je moet het om de zoveel tijd bijwerken wat behoorlijk wat kost, óf je moet van alles doen om het uit je haar te krijgen (zoals ik al zei, wat lastig is bij blauwe/groene tinten).


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb Stargazer nog nooit gebruikt, maar heb hem wel op Attitude Holland gezien, daar komen er maar iets van vier euro verzendkosten bij.
    Als je - je haar helemaal blauw wilt moet je het echt bleken, maar je kan het natuurlijk altijd nog uittesten c:
    Klik.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Twisty schreef:
    Hij komt sowieso donkerder uit dan op de verpakking, dan. Met semi-permanente, onnatuurlijke kleuren is het gewoon het beste om je haar te bleken voor het beste resultaat.
    Groen zal het waarschijnlijk niet worden, maar wel na verloop van tijd. Hou er goed rekening mee dat je blauw ontzettend moeilijk uit je haar krijgt en dat semi-permanente verf na een paar wasbeurten geleidelijk verkleurt, dus dan heb je wel een grote kans dat het groen wordt - dus óf je moet het om de zoveel tijd bijwerken wat behoorlijk wat kost, óf je moet van alles doen om het uit je haar te krijgen (zoals ik al zei, wat lastig is bij blauwe/groene tinten).


    26 - 02 - '16

    Ik moest spontaan aan jou denken toen ik dit zag:
    https://www.facebook.com/attitudeholland/photos/a.122550614465038.27917.118466788206754/739693336084093/?type=1&theater


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef op 19 nov 2014 - 19:15:
    Ik moest spontaan aan jou denken toen ik dit zag:
    https://www.facebook.com/attitudeholland/photos/a.122550614465038.27917.118466788206754/739693336084093/?type=1&theater


    wow, zo gaaf!
    alleen jammer dat t zo ver weg is, maar echt bedankt!


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future