• Heb jij ook een feestavatar? Meld het hier en kom in de beginpost!


    Bericht van Square voor degene die niet kunnen photoshoppen: Als iemand dus een hoedje, slinger of iets dergelijks wil, wil ik het knip en plak werk best even doen in GIMP, maar dan moet je me even een pb of gb sturen, anders zie ik het niet. ^^

    Is pompoen Debbaut opgekrast en komt Nick Quizlet Debbaut met ons meevieren!



    Met dank aan Sylvie(Cenation)!

    Happy Q-day nog aan iedereen!*O*
    Ook Inge de Bèta(Square) en Lotta de user(Bat) zijn me gevolgd en hebben twee geweldige feestavatars gecreërd!





    Natuurlijk ook onze eigen niet te vervangen Emma de admin(krull ) heeft iets ontworpen!



    Ook Sofie de mod(Burkhardt) heeft haar avatar gewijzigd voor deze speciale gebeurtenis!



    En bekijk zeker ook de avatar van Femke de potterhead(JamesPotter) eens!



    Alsof dit alles nog niet voldoende is komt ook Fanny de animekijker(Aire) met een geweldige creatie!



    Denk nu niet als je naar deze foto kijkt ''Wauw, Fabiënne het crewlid(Gannicus) is HOT!!!!'' Want Fabiënne is geen man.



    Ook Kim de Golden Member(Lophos) doet mee!



    Gail de Minion(Aldea) mag ook niet ontbreken.



    Het duo Nancy en Ingrid de friends(Pseudos en Aletheia) weten er ook wat van.



    In elke zwart- witfoto is een blauw lichtpuntje, zeker in het geval van de avatar van Megan de blauwestrikjesuser(Valois)!



    Het begint al een lange lijst te worden, maar dat we nog niet zijn uitgefeest bewijst Margot het feestbeest(dArtagnan)



    Inmiddels is onze tweede Sophie aangekomen, namelijk Sophie de photoshopper(Insert_Name).



    Ik was haar bijna vergeten maar Maaike de aardbol(Junns) doet mee!



    Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee dat is het niet! Het is Evi de ster haar avatar die je nu ziet!



    Helaas zijn niet alle avatars even lief, sommige willen niet laden. Vandaar heeft Vimpi de tijger(Whitetiger)hem op haar profiel gezet!



    Erica de bellenblazer(Scandal) is nu uit haar bubbel gestapt en viert gezellig mee!



    Expecto patronum! Daar is Dries de patronus!



    Mijn collega-agent Leah de flik(Dierckx) is ook van de partij!



    En toen arriveerde onze eerste bemiddelaar genaamd Nana Divergent(Avarosa), zouden de andere twee ook komen?



    Ook huisdieren zijn welkom, vandaar is Romy de kat(Matsuoka) nu aan het dansen op die tafel links van je.



    En daar is Saar rpg'er(Gally)!



    Nounou, daar gaat mijn chocoladetaart! Waarom is Nynk de forumer(Anomaly) er nu ingevallen?D':



    Voor de quizletfeesten komt Vincie de Duitslandsupporter tijdelijk terug uit Duitsland!



    Sneeuwt het buiten? Nee, maar toch dwarrelt Naomi het sneeuwvlokje(IrishSnowflake) tussen ons neer.



    We spreken nu niet over Mickey Mouse, we hebben het hier over Mickey de bescheidene(Lugano) die er op ons feestje volledig op los danst.



    Piet Piraat kan oprotten, Roos Sparrow(XY390) is namelijk aangemeerd!



    Nu kan het feest pas echt beginnen, Tamara de hevige komt met ons dansen.



    Is ze het echt? Is dat Sam the copycat(Ryouta)?



    Daar is Marjanne de toverleerling(JoeyTribbiani), volgens haar profiel woont ze in Disneyland maar ik denk dat je haar eerder terug vind in Zweinstein.



    Aline Hemmings is schattig, maar vergis u niet, ondanks ze schattig is verandert ze s'nachts in een partymonster en stopt niets of niemand haar nog met dansen.



    En daar komt Sylvie de goede luiseraar(Cenation) aangerend, heeft ze nu vlaggetjes meegenomen?



    Zelfs de ex-Belgische premier Elio Di Rupo zou jaloers worden van het strikje van Marthe de strikjesmod(Jensen).



    Ik presenteer u numero 35! Deze mooie foto is geknutseld door Marie de bekende jongensfan(Sangster).



    Daar hebben we Miriam goedhumeur(Vernon)!



    En daar is Nina Boots(Mylintis), onze geheime heldin.



    Het is misschien niet zichtbaar, maar toch heeft ook Anne bloem(KnightofFlowers) iets met haar foto gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 17:44 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Pseudos schreef:
    (...)Hier ben ik het mee eens. :P
    Onze fantastische profielfoto heeft de goede werking :Y)


    Mwuahahaha. x)


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Dit topic is bijna vol én Jarne is niet meer online. Ö

    Debbaut schreef:
    Nog een afspraak, aangezien het topic over drie pagina's vol is, alleen ik maak een nieuw topic aan, zelfs als ik beslis voor twee jaar naar New York te gaan zonder WiFi.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 15:21 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Dit topic is bijna vol én Jarne is niet meer online. Ö

    (...)


    Oooh no! Iedereen shush. Niks meer zeggen. x)


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Alsjeblieft Ingrid en Nancy!D': Spam in het partytopic, niet hier.

    Ik pas alles aan, une memento!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Alsjeblieft Ingrid en Nancy!D': Spam in het partytopic, niet hier.

    Ik pas alles aan, une memento!


    Ahw, sorry darling. :Y)


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Eigenlijk vind ik jullie profielfoto's feestelijker dan de mijne :C

    Krull schreef:
    Eigenlijk vind ik jullie profielfoto's feestelijker dan de mijne :C


    Maar de jouwe is lekker creatief!

    Je kunt er anders nog een slinger ofzoiets aan toevoegen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Helaas ben ik slecht in photoshop, dus dat word hem niet voor mij. Anders had ik mijn avatar ook feestelijk gemaakt. Er zitten wel leuke creaties tussen! c:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 16:16 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Topic van de week! Yay! :3

    Scribe schreef:
    Helaas ben ik slecht in photoshop, dus dat word hem niet voor mij. Anders had ik mijn avatar ook feestelijk gemaakt. Er zitten wel leuke creaties tussen! c:


    PB Square even.;)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    PB Square even.;)


    Ja, eigenlijk lijkt dat me wel een goed plan. Het is al heel aardig dat jij dit topic voor me hebt doorgekamd, maar alsnog gaat dit razend snel, dus ik weet niet zeker of ik dat bijhoud. :'D

    Als iemand dus een hoedje, slinger of iets dergelijks wil, wil ik het knip en plak werk best even doen in GIMP, maar dan moet je me even een pb of gb sturen, anders zie ik het niet. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk lijkt dat me wel een goed plan. Het is al heel aardig dat jij dit topic voor me hebt doorgekamd, maar alsnog gaat dit razend snel, dus ik weet niet zeker of ik dat bijhoud. :'D

    Als iemand dus een hoedje, slinger of iets dergelijks wil, wil ik het knip en plak werk best even doen in GIMP, maar dan moet je me even een pb of gb sturen, anders zie ik het niet. ^^


    Ik zal het ook even in de beginpost zetten.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    I'm so gonna do this! (yeah)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    I'm so gonna do this! (yeah)


    Als je nog een groter exemplaar hebt mag je die in het volgende topic posten!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Topic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Queer zijn is gewoon alles