• Heb jij ook een feestavatar? Meld het hier en kom in de beginpost!


    Bericht van Square voor degene die niet kunnen photoshoppen: Als iemand dus een hoedje, slinger of iets dergelijks wil, wil ik het knip en plak werk best even doen in GIMP, maar dan moet je me even een pb of gb sturen, anders zie ik het niet. ^^

    Is pompoen Debbaut opgekrast en komt Nick Quizlet Debbaut met ons meevieren!



    Met dank aan Sylvie(Cenation)!

    Happy Q-day nog aan iedereen!*O*
    Ook Inge de Bèta(Square) en Lotta de user(Bat) zijn me gevolgd en hebben twee geweldige feestavatars gecreërd!





    Natuurlijk ook onze eigen niet te vervangen Emma de admin(krull ) heeft iets ontworpen!



    Ook Sofie de mod(Burkhardt) heeft haar avatar gewijzigd voor deze speciale gebeurtenis!



    En bekijk zeker ook de avatar van Femke de potterhead(JamesPotter) eens!



    Alsof dit alles nog niet voldoende is komt ook Fanny de animekijker(Aire) met een geweldige creatie!



    Denk nu niet als je naar deze foto kijkt ''Wauw, Fabiënne het crewlid(Gannicus) is HOT!!!!'' Want Fabiënne is geen man.



    Ook Kim de Golden Member(Lophos) doet mee!



    Gail de Minion(Aldea) mag ook niet ontbreken.



    Het duo Nancy en Ingrid de friends(Pseudos en Aletheia) weten er ook wat van.



    In elke zwart- witfoto is een blauw lichtpuntje, zeker in het geval van de avatar van Megan de blauwestrikjesuser(Valois)!



    Het begint al een lange lijst te worden, maar dat we nog niet zijn uitgefeest bewijst Margot het feestbeest(dArtagnan)



    Inmiddels is onze tweede Sophie aangekomen, namelijk Sophie de photoshopper(Insert_Name).



    Ik was haar bijna vergeten maar Maaike de aardbol(Junns) doet mee!



    Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee dat is het niet! Het is Evi de ster haar avatar die je nu ziet!



    Helaas zijn niet alle avatars even lief, sommige willen niet laden. Vandaar heeft Vimpi de tijger(Whitetiger)hem op haar profiel gezet!



    Erica de bellenblazer(Scandal) is nu uit haar bubbel gestapt en viert gezellig mee!



    Expecto patronum! Daar is Dries de patronus!



    Mijn collega-agent Leah de flik(Dierckx) is ook van de partij!



    En toen arriveerde onze eerste bemiddelaar genaamd Nana Divergent(Avarosa), zouden de andere twee ook komen?



    Ook huisdieren zijn welkom, vandaar is Romy de kat(Matsuoka) nu aan het dansen op die tafel links van je.



    En daar is Saar rpg'er(Gally)!



    Nounou, daar gaat mijn chocoladetaart! Waarom is Nynk de forumer(Anomaly) er nu ingevallen?D':



    Voor de quizletfeesten komt Vincie de Duitslandsupporter tijdelijk terug uit Duitsland!



    Sneeuwt het buiten? Nee, maar toch dwarrelt Naomi het sneeuwvlokje(IrishSnowflake) tussen ons neer.



    We spreken nu niet over Mickey Mouse, we hebben het hier over Mickey de bescheidene(Lugano) die er op ons feestje volledig op los danst.



    Piet Piraat kan oprotten, Roos Sparrow(XY390) is namelijk aangemeerd!



    Nu kan het feest pas echt beginnen, Tamara de hevige komt met ons dansen.



    Is ze het echt? Is dat Sam the copycat(Ryouta)?



    Daar is Marjanne de toverleerling(JoeyTribbiani), volgens haar profiel woont ze in Disneyland maar ik denk dat je haar eerder terug vind in Zweinstein.



    Aline Hemmings is schattig, maar vergis u niet, ondanks ze schattig is verandert ze s'nachts in een partymonster en stopt niets of niemand haar nog met dansen.



    En daar komt Sylvie de goede luiseraar(Cenation) aangerend, heeft ze nu vlaggetjes meegenomen?



    Zelfs de ex-Belgische premier Elio Di Rupo zou jaloers worden van het strikje van Marthe de strikjesmod(Jensen).



    Ik presenteer u numero 35! Deze mooie foto is geknutseld door Marie de bekende jongensfan(Sangster).



    Daar hebben we Miriam goedhumeur(Vernon)!



    En daar is Nina Boots(Mylintis), onze geheime heldin.



    Het is misschien niet zichtbaar, maar toch heeft ook Anne bloem(KnightofFlowers) iets met haar foto gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 17:44 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Aletheia schreef:
    (...)

    Aaah! Puss In Boots! *Fangirling*

    Jaa! Hij is uiterst geschikt voor roze strikjes en dergelijke. (:
    Jullie foto's zijn echt verwarrend. :x


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    Jaa! Hij is uiterst geschikt voor roze strikjes en dergelijke. (:
    Jullie foto's zijn echt verwarrend. :x
    Indeed! Zo leuk bedacht!
    I know, zelfs voor mij. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Indeed! Zo leuk bedacht!
    I know, zelfs voor mij. (':


    Ghehe, geweldig toch? :3


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Aletheia schreef:
    (...)

    Ghehe, geweldig toch? :3
    Ja, en ik kijk niet naar de Badges of de posten of de profielen of de stories etc. ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Whoops(bloos)
    Haha, heb ik weer scherpe ogen. :P


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Haha, heb ik weer scherpe ogen. :P


    Oh please. Jij, scherpe ogen? Je ziet soms niet eens dat je Caps nog aanstaat. :P


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Aletheia schreef:
    (...)

    Oh please. Jij, scherpe ogen? Je ziet soms niet eens dat je Caps nog aanstaat. :P
    Ja, dat heb ik van mijn moeder.
    IK WAS MOE OKAY....
    Maar serieus, ik heb scherpe ogen als ik wakker ben en niet melig. (:
    Ik merk dingen sneller op dan anderen vaak. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Ja, dat heb ik van mijn moeder.
    IK WAS MOE OKAY....
    Maar serieus, ik heb scherpe ogen als ik wakker ben en niet melig. (:
    Ik merk dingen sneller op dan anderen vaak. ^^


    Mwuahahaha, zet dat ook nog maar in je gedicht. :Y)


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Aletheia schreef:
    (...)

    Mwuahahaha, zet dat ook nog maar in je gedicht. :Y)
    Watte?
    Meehh, ik hou van deze feestelijke(!) profielfoto, xp.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Watte?
    Meehh, ik hou van deze feestelijke(!) profielfoto, xp.


    Darling, ik bedoel dat hetzelfde geldt voor mij. Duuh. :P


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Ik ging eerst wat zeggen over het gespam, maar jullie zijn twee verschillende users. :W


    help

    Jensen schreef:
    Ik ging eerst wat zeggen over het gespam, maar jullie zijn twee verschillende users. :W
    Tja, er komt er nog iemand achter. :P
    Haha, het is gewoon te verwarrend, en daarom leuk! (';


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aletheia schreef:
    (...)

    Darling, ik bedoel dat hetzelfde geldt voor mij. Duuh. :P
    Nu snap ik er nóg minder van, sorry komt door HSM 3 ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Tja, er komt er nog iemand achter. :P
    Haha, het is gewoon te verwarrend, en daarom leuk! (';


    Jup. Helemaal mee eens. We snappen soms elkaar niet meer, of denken dat we de ander zijn. Hoe geweldig is dat? :3


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Aletheia schreef:
    (...)

    Jup. Helemaal mee eens. We snappen soms elkaar niet meer, of denken dat we de ander zijn. Hoe geweldig is dat? :3
    Hier ben ik het mee eens. :P
    Onze fantastische profielfoto heeft de goede werking :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.