• ~ Fietser mishandelt zwangere vrouw na botsing ~



    LEIDEN - Een verkeersruzie is finaal uit de hand gelopen in Leiden. Een wielrenner kwam in botsing met een auto en was zo kwaad op de bestuurster dat hij haar flink mishandelde. Pas toen hij erachter kwam dat ze zwanger is, hield hij op.

    De vrouw reed zaterdagavond rond 19.00 uur over de Vlietweg, waar ze een wielrenner voorbijreed. Een stukje verderop moest ze plotseling remmen voor een fietser. De renner botste daardoor achter op de auto van de vrouw.

    Toen ze uitstapte, liep de wielrenner kwaad op haar af en sloeg haar meerdere keren met zijn vuisten in haar gezicht. Vervolgens trok hij haar door de bosjes en viel ze in het water van de Vliet. Hij wilde haar eigenlijk achterlaten, maar toen ze riep dat ze zwanger was, probeerde hij haar de kant op te trekken. Dat lukte met hulp van een voorbijganger. De wielrenner ging er daarna als een haas vandoor, waarna de voorbijganger de politie waarschuwde.

    De vrouw is gewond aan haar gezicht, armen en benen. De politie is nog op zoek naar de wielrenner en roept hem op zichzelf aan te geven. Ook wordt getuigen gevraagd zich te melden.


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    De wereld is prima in orde. Deze wielrenner is een dick.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    What the actual fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind dat de wereld niet in orde is want iedereen is Crazy wel fijn eigenlijk


    tiptoe through the tulips...

    Wielrenners denken tegenwoordig ook dat ze alles zijn. Ik erger me er kapot aan. Vooral nu ook met het les rijden. Ze stoppen niet voor je, ook al heb je voorrang. Nu is dit een ander verhaal, maar toch.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Erg he, ik had het ook gehoord. Die man is echt gek... Als ze niet zwanger zou zijn geweest, zou hij haar gewoon in die vijver hebben laten liggen, eikel. :S
    Omg en ik studeer in Leiden haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Want iemand mishandelen als die niet zwanger is, is natuurlijk prima in orde en zo. Jezus. Arme vrouw.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gah, met die man scheelt toch wel wat.
    Het is echt niet de eerste keer dat ik zulke vreselijke verhalen hoor over wielrenners. Idgi.


    If I were once a planet, you were the axis

    what. the. fuck. dat is walgelijk


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wat ik zo vreemd vind is dat als ze niet zwanger was geweest hij haar gewoon had laten liggen.
    Blijkbaar kan een zwangere vrouw mishandelen voor hem niet door de beugel, maar een vrouw die geen kind draagt kan hij rustig mishandelen. Hij zal wel gevonden hebben dat het kind het niet verdient had maar zij wel.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 15:36 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb het merendeel van de wielrenners nooit gemogen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Wat is er mis met die vent? :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dit heeft niks te maken met de hele wereld.
    Maar die wielrennen is wel echt gestoord. En inderdaad; als ze niet zwanger was geweest, dan is het prima? Asociale eikel.


    Tijd voor koffie.

    Klang schreef:
    Wat is er mis met die vent? :')


    Queer zijn is gewoon alles

    De wereld is pretty fucked up as well, maar dat doet er niet toe.

    Wat een sukkel! Ugh, ik háát wielrenners, altijd als ik aan het rijden ben gaan ze je inhalen en dan wordt mijn paard helemaal wild. Echt, kan je niet gewoon even áchter mijn paard blijven rijden? Ik galoppeer dan, en dan gaan ze je een beetje inhalen. Go the fuck away met je stomme competities, en stop met paarden inhalen ugh.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Het stomme is ook nog dat het de schuld van de wielrenner was. Hij reed achterop de auto.