• Hoi!
    Ik zoek weer een trailer voor mijn nieuwe horror/thriller, voor mijn verhaal: Vlinders van de doden.

    De Titel: De vlinders van de doden.
    Sfeer: Duister, zweverig, mysterieus.
    Wat wil ik er sowieso in: Vlinders. Een meisje dat achter vlinders rent. Daarna (in de loop van de trailer) dat ze een dode vlinder vindt.
    Een man die (lijken) meisje aankleed. of iets in die richting.
    Verder maakt het nog niet echt uit hoe het meisje eruit ziet. Ik ben nog niet heel ver met het verhaal, dus kan het altijd aanpassen!
    Het hoeven trouwens niet persé blauwe vlindets te zijn. Ik kan het altijd nog veranderen. (:
    Beschrijving van mijn verhaal: Dat is misschien wel handig om te weten:




    2 januari 2015
    Celine is een zeventienjarig meisje dat op een boerderij net buiten het dorp, Teale woont. Een paar weken voordat ze achttien wordt, verschijnen er telkens weer allemaal blauwe vlinders. De blauwe vlinders gaan telkens weer op haar zitten en vliegen haar ook steeds achterna. In het begin vindt ze het allemaal wel schattig, maar later wordt ze het echt helemaal beu, dat komt omdat het noodlot van de de mysterieuze vlinders echter beginnen te veranderen. De ene keer zijn de blauwe vlinders weer dood en de andere keer zijn ze weer levend. Ze heeft het gevoel alsof de vlinders haar achtervolgen, maar waarom? En waarom zijn ze bijna altijd dood als ze ze vindt? Wat heeft zij hier uiteindelijk mee te maken?


    Start: 01-01-2015.


    Man leefde met 29 vrouwenlijken


    15 december 2015 Teale - De politie heeft bij een 22-jarige man thuis 29 vrouwenlijken gevonden. De man had de stoffelijke overschotten kennelijk op begraafplaatsen uitgegraven, aldus de media donderdag.
    De lijken waren gemummificeerd. De man had de vrouwen, die een leeftijd van 15 à 25 jaar hadden bereikt, aangekleed met vrouwenkleren en opgemaakt als poppen. Zijn bizarre activiteiten werden ontdekt toen zijn ouders hem thuis in Teale kwamen opzoeken.


    Aandachtspunten: Ik schrijf zowel vanuit het oog van het meisje, als vanuit de man.
    Beloning: 20 credits. + vermelding van je naam. (Ik hoef mijn eigen naam er niet perse in)
    Wanneer kies ik: Ik denk rond de laatste week van december. (:
    Als er vragen zijn rond de verhaallijn, mogen jullie het altijd vragen!

    Alvast bedankt voor de moeite! (:

    - Oh en ik weet nog niet precies of ik er tekst in wil. Zo ja, dan weet ik ook nog niet precies wat voor tekst. Eerst laat ik het geheel over aan jullie eigen fantasie. De tekst zou dan gewoon in het Nederlands mogen (evt. Engels, als je dat mooier vindt). Hier heb ik geen voorkeur bij.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 21:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kan het proberen. Ben toch momenteel aan het uitzoeken hoe ik Sony Vegas het beste kan gebruiken. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    ambidexter schreef:
    Ik kan het proberen. Ben toch momenteel aan het uitzoeken hoe ik Sony Vegas het beste kan gebruiken. (:


    Ik kijk er nu al naar uit! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hallowah!
    Het lijkt me een super leuke story! Ik ga proberen een trailer te maken, maar ik ben er niet super in.
    Wil je een gespeelde trailer of foto trailer? Als het een gespeelde trailer wordt ga ik opzoek naar blauwe vlinders of er moet een video krijgen via whatsapp ofzow x3
    Vind je een meisje met lichtrood haar en blauwe ogen mooi? (krul)


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    Hallowah!
    Het lijkt me een super leuke story! Ik ga proberen een trailer te maken, maar ik ben er niet super in.
    Wil je een gespeelde trailer of foto trailer? Als het een gespeelde trailer wordt ga ik opzoek naar blauwe vlinders of er moet een video krijgen via whatsapp ofzow x3
    Vind je een meisje met lichtrood haar en blauwe ogen mooi? (krul)


    Jahoor. Blauwe vlinders zijn trouwens niet verplicht. Het mogen ook een andere kleur(en) vlinders zijn. (


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fijn, want ik weet niet zo snel waar ik blauwe vlinders vandaan haal... Enneh Artis is ook niet echt een doen, dan lopen al niet mensjes is de weg.
    Maar ik zie het wel, er vliegen er vast nog wel een paar bij het tuincentrum


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    Fijn, want ik weet niet zo snel waar ik blauwe vlinders vandaan haal... Enneh Artis is ook niet echt een doen, dan lopen al niet mensjes is de weg.
    Maar ik zie het wel, er vliegen er vast nog wel een paar bij het tuincentrum

    Je kan ook beelden op youtube zoeken? (;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ja, maar misschien hebben ze daar geen meisje die achter vlinders aanrent.
    P.s ik weet niet hoe ik de video's in bezit neemt ofzow :3


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    Ja, maar misschien hebben ze daar geen meisje die achter vlinders aanrent.
    P.s ik weet niet hoe ik de video's in bezit neemt ofzow :3


    Het is wel meer de bedoeling dat je filmpjes van youtube gebruikt. Dit omdat dat vaak toch professioneler oogt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit zijn misschien nog wel liedjes die eronder kunnen. Als je er niets mee kan, hoef je ze niet persé te gebruiken,.

    - (Misschien levert dit clipje ook nog inspiratie op)


    klik

    - Ik zoek later nog wel meer op. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Dit zijn misschien nog wel liedjes die eronder kunnen. Als je er niets mee kan, hoef je ze niet persé te gebruiken,.

    - (Misschien levert dit clipje ook nog inspiratie op)

    klik

    - Ik zoek later nog wel meer op. (:

    Nice, ik heb al zo'n soort liedje gevonden wat ook gebruikt kan worden en ik denk dat het wel gaat lukken met de beelden (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yay. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vind je Skyfall (van Adele) een goed nummer of heb je liever iets anders? Het maakt voor mij niet uit, dus gewoon eerlijk zijn :-)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik heb trouwens wel een paar stukjes van de video van Animals


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Pythagoras schreef:
    Vind je Skyfall (van Adele) een goed nummer of heb je liever iets anders? Het maakt voor mij niet uit, dus gewoon eerlijk zijn :-)


    Ja, vind ik wel een mooi nummer! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ja, vind ik wel een mooi nummer! (:


    Oké! Doe ik die!


    You can only love someone... If you first love yourself.