• Hoi!
    Ik zoek weer een trailer voor mijn nieuwe horror/thriller, voor mijn verhaal: Vlinders van de doden.

    De Titel: De vlinders van de doden.
    Sfeer: Duister, zweverig, mysterieus.
    Wat wil ik er sowieso in: Vlinders. Een meisje dat achter vlinders rent. Daarna (in de loop van de trailer) dat ze een dode vlinder vindt.
    Een man die (lijken) meisje aankleed. of iets in die richting.
    Verder maakt het nog niet echt uit hoe het meisje eruit ziet. Ik ben nog niet heel ver met het verhaal, dus kan het altijd aanpassen!
    Het hoeven trouwens niet persé blauwe vlindets te zijn. Ik kan het altijd nog veranderen. (:
    Beschrijving van mijn verhaal: Dat is misschien wel handig om te weten:




    2 januari 2015
    Celine is een zeventienjarig meisje dat op een boerderij net buiten het dorp, Teale woont. Een paar weken voordat ze achttien wordt, verschijnen er telkens weer allemaal blauwe vlinders. De blauwe vlinders gaan telkens weer op haar zitten en vliegen haar ook steeds achterna. In het begin vindt ze het allemaal wel schattig, maar later wordt ze het echt helemaal beu, dat komt omdat het noodlot van de de mysterieuze vlinders echter beginnen te veranderen. De ene keer zijn de blauwe vlinders weer dood en de andere keer zijn ze weer levend. Ze heeft het gevoel alsof de vlinders haar achtervolgen, maar waarom? En waarom zijn ze bijna altijd dood als ze ze vindt? Wat heeft zij hier uiteindelijk mee te maken?


    Start: 01-01-2015.


    Man leefde met 29 vrouwenlijken


    15 december 2015 Teale - De politie heeft bij een 22-jarige man thuis 29 vrouwenlijken gevonden. De man had de stoffelijke overschotten kennelijk op begraafplaatsen uitgegraven, aldus de media donderdag.
    De lijken waren gemummificeerd. De man had de vrouwen, die een leeftijd van 15 à 25 jaar hadden bereikt, aangekleed met vrouwenkleren en opgemaakt als poppen. Zijn bizarre activiteiten werden ontdekt toen zijn ouders hem thuis in Teale kwamen opzoeken.


    Aandachtspunten: Ik schrijf zowel vanuit het oog van het meisje, als vanuit de man.
    Beloning: 20 credits. + vermelding van je naam. (Ik hoef mijn eigen naam er niet perse in)
    Wanneer kies ik: Ik denk rond de laatste week van december. (:
    Als er vragen zijn rond de verhaallijn, mogen jullie het altijd vragen!

    Alvast bedankt voor de moeite! (:

    - Oh en ik weet nog niet precies of ik er tekst in wil. Zo ja, dan weet ik ook nog niet precies wat voor tekst. Eerst laat ik het geheel over aan jullie eigen fantasie. De tekst zou dan gewoon in het Nederlands mogen (evt. Engels, als je dat mooier vindt). Hier heb ik geen voorkeur bij.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 21:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kan je niet helpen met een trailer, máár zou je me wel willen waarschuwen als de story online staat?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tarth schreef:
    Ik kan je niet helpen met een trailer, máár zou je me wel willen waarschuwen als de story online staat?


    Hij staat al online! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Hij staat al online! (:


    Oeps, 'k heb er overheen gelezen! +abo


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik hou van trailers maken, maar ik kamp met een groot tijdtekort dus ik kan je nu helaas niet helpen. Sorry :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zou je graag helpen, ik heb alleen geen tijd om matriaal te zoeken of waar ik het vandaan zou moeten halen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik had het nieuwsbericht gezien ja, hoe onwerkelijk. Eens kijken naar je story, maar ik kan helaas geen trailers maken.

    Ik heb een bladwijzer genomen. ;3 Ik ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 21:49 ]


    Your make-up is terrible

    TateLangdon schreef:
    Ik zou je graag helpen, ik heb alleen geen tijd om matriaal te zoeken of waar ik het vandaan zou moeten halen.


    Daarom geef ik ook 20 credits en een maand de tijd. Evt kan ik wel iets langer doen? (1/2 weken erbij) Aangezien ik weet dat het moeilijk zal zijn om zulk soort beelden te vinden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Daarom geef ik ook 20 credits en een maand de tijd. Evt kan ik wel iets langer doen? (1/2 weken erbij) Aangezien ik weet dat het moeilijk zal zijn om zulk soort beelden te vinden.


    Hmm, ik heb nu tentamens dus ik heb écht niet veel tijd :'). Bovendien ben ik geen kei in trailers dus ik denk niet eens dat je de mijne zou willen kiezen als ik klaar was, maar ik vind het wel ontzettend leuk werk xD.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Scribe schreef:
    (...)

    Daarom geef ik ook 20 credits en een maand de tijd. Evt kan ik wel iets langer doen? (1/2 weken erbij) Aangezien ik weet dat het moeilijk zal zijn om zulk soort beelden te vinden.

    Ik heb momenteel examens en ik ben druk bezig met het vinden van een stage. Daarna zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik wil je graag helpen, maar het moeilijkste is inderdaad de goede beelden zoeken en dat gaat waarschijnlijk ook het langste duren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hmh, ik ga kijken wat ik voor je kan doen ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga wat proberen, ik moet toch nog oefenen met monteren voor school ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil ook wel iets proberen, al weet ik niet of ik het juiste materiaal ga vinden (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Als het nog kan, wil ik graag iets proberen! Misschien kan ik vanmiddag (badass in de les) al iets doen en anders vanavond
    Btw wanneer moet het af zijn?

    Xx MysteryLove


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Trouwens een vraagje, ik snap de connectie niet helemaal tussen het meisje en die man met die lijken, zou je me dat wat meer uit kunnen leggen? Ik heb namelijk een goed idee om die man erin te verwerken, maar ik weet niet of ik het dan verkeerd begrijp ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Trouwens een vraagje, ik snap de connectie niet helemaal tussen het meisje en die man met die lijken, zou je me dat wat meer uit kunnen leggen? Ik heb namelijk een goed idee om die man erin te verwerken, maar ik weet niet of ik het dan verkeerd begrijp ^^


    Het meisje is zeg maar de man zijn volgende slachtoffer. Hij stalkt haar als het ware, zonder dat ze het weet. Ze komt hem ook een paar tegen en spreekt gewoon tegen hem, zonder dat ze weet wat voor lot hij voor haar in petto heefft.
    De vlinders blijken op het einde alle opgegraven lijken te zijn die haar vanuit deze vorm proberen te waarschuwen. Ik hoop dat je hier iets verder mee kan en ansders kun je altijd nog meer vragen stellen.

    -ik denk trouewens dat ik tot de tweede week van december de tijd geef. Aangezien dit wel de drukke tijd van het jaar is. Oh en sorry als de zinen niet helemaal kloppen, ik typ dit even heel snel op mijn mobiel. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!