1. Wat is uw leeftijd?
20
2. Kookt u graag?
Ja.
3. Kijkt u veel naar kookprogramma's (denk aan MasterChef, 24Kitchen, My Kitchen Rules etc.)?
Onzettend vaak niet, maar als ik er 'per ongeluk' op stuit zal ik niet zo gauw wegzappen.
4. Zou u een kooktijdschrift kopen? Waarom wel/niet?
Als het tijdschrift me aanspreekt, wel.
5. Hoeveel geld zou u aan een (maandelijks) kooktijdschrift willen besteden?
€ 4,- of € 5,- hangt er vanaf of het me aanspreekt.
6. Wat zou u ervan vinden als er extraatjes bij het kooktijdschrift zouden zitten, of hoeft dat van u niet?
Als het iets is waar je als (amateur of beroeps) kok iets aan hebt, waarom niet?
7. Wat vindt u van kookspecials, zoals een kerstspecial, barbecuespecial of een paasspecial?
Nee, daar vind ik niet veel aan. Koken is altijd een feest, haha ^^
8. Wat vindt u dat een kooktijdschrift zeker moet bevatten?
Handige tips, leuke recepten (en dan niet altijd die super gezonde dingen die bijna niemand lust, maar ook lekkere dingen), recepten voor mensen die bv door zwangerschap of ziekte een bepaald dieet moeten volgen, dat er toch ook lekkere dingen voor te vinden zijn. Low butget voor studenten, makkelijke dingen voor drukke mensen en wat niet te ingewikkelde recepten voor oudere mensen, interviews met chefs, iets van een prijsvraag ofzo om een bepaald iets te kunnen winnen voor in de keuken. -een nieuwe mixer of een messenset bv-. Oh wat mij dan ook ontzettend leuk lijkt is dan een 'recept van de week/maand.' dat dit dan een recept is uit binnen (of buiten)land dat in het zonnetje wordt gezet. (: -bv iets uit Turkije of India, China, Chilli. En dat hoeven niet altijd de standaard dingetjes te zijn, kunnen ook dingetjes zijn waar we nog nooit van gehoord hebben. Of iets dat wel bekend is, maar nog niet heel veel mee gedaan is. Bijvoorbeeld: hoe maakt men baklava? -dat schijnt heel lekker te zijn (voor de zoetekauwen onder ons), maar ik heb helaas nog nooit eens zo iets geproefd.- Dat soort dingen zou me wel aanspreken. (: Wat misschien ook leuk is, is een 'Inplaats van wijn' suggestie of zo, voor mensen die bewust geen alcohol drinken of voor mensen die alcohol verslaafd geweest zijn en dit dus niet meer mogen hebben om een eventuele terugval te voorkomen.
[ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 0:43 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.