• Ik heb ehct zulke irritante ouders.
    1. Mijn vader praat in zichzelf. Dan zegtie de hele tijd wat hij gaat doen.
    2. Als mijn moeder iets wilt zeggen zegt ze wat en dan is ze 5 minuten stil en gaat dan weer verder met praten. bijv. Ja ik ben vandaag naar me werk egweest en toen. *5 minuten stilte* en toen was er een vrouw die deed zo irritant.
    3. Mijn vader eet ehct eng dan stopt hij het in zijn mond en slikt meteen door hij kauwt niet eens:|

    Hebben jullie ook zulke irri ouders?


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Mijn vaders mond hangt altijd open, maar daar lach ik hem altijd om uit. En hij lult altijd om dingen heen. Vb: 'Ik was vanmiddag in de stad, de zon scheen, er liep een dikke vrouw, er was een snackbar, blablabla & toen heb ik een pc gekocht.'
    En daar komt ook nog bij dat ie halfdoof is, of gewoon niet luistert, waardoor je alles 4 keer moet vertellen.

    En mijn moeder is een anorexia patiënt die calorieën telt en dat is fucking irritant.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 18:26 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, mijn ouders zijn chill.
    Ik mag gelukkig alles zeggen qua scheldwoorden, doet mijn moeder ook. Jajajaja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik mag redelijk veel van mijn moeder, dus ik vind 'r wel chill.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben wel tevreden met mijn ouders maar er zijn toch wel irritante dingen.
    Als ze iets lezen mompelen ze de dingen voor zich uit, iets waar ik helemaal niet tegen kan.
    En mijn ma wil mij de hele tijd op dieet steken, terwijl ik tevreden ben met hoe ik er uit zie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nummer 2: mijn moeder doet net hetzelfde, echt om zot van te worden.
    En mijn vader denkt dat ik nog een kleuter ben, echt die doet altijd zo'n domme gebaren zoals een geweer vormen met zijn vinger en dan 'schiet' die op mij ofzo ><


    -

    Lagoon schreef:
    Mijn vaders mond hangt altijd open, maar daar lach ik hem altijd om uit. En hij lult altijd om dingen heen. Vb: 'Ik was vanmiddag in de stad, de zon scheen, er liep een dikke vrouw, er was een snackbar, blablabla & toen heb ik een pc gekocht.'
    En daar komt ook nog bij dat ie halfdoof is, of gewoon niet luistert, waardoor je alles 4 keer moet vertellen.

    En mijn moeder is een anorexia patiënt die calorieën telt en dat is fucking irritant.


    Dat wat je vader doet, doet mijn moeder dus ook. Echt, ik heb niets aan die nutteloze informatie hoor ><


    -

    Mijn ouders zijn vrij oke =) .

    Flawless schreef:
    Mijn ouders zijn vrij oke =) .


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn moeder zit heletijd te zeggen van wel eten de prijs is opgeslagen of niet, waar ik dus ook gek van word.
    En aan mijn vader mankeerd veel maar aan mij ook ;D


    Magic never ends.

    Mijn moeder gaat ook altijd heel gek staan
    dan gaat ze in zon stand staan met van die vuisten net als boksen enzoo..


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Mijn moeder verteld altijd verhalen die mij niks boeien ;D Maar ik lul altijd gezellig mee. En ze zeurt nogal veel maarach. Dat doen ouders nou eenmaal ^^
    & mijn vader .. tja zie ik nooit dus geen idee of ie irri trekjes heeft ;D


    -