• Een tijdje geleden heb ik besloten dat ik nooit meer meedoe met buitensluiten enzo, ook al mag ik die mensen niet. Vanochtend zat ik in de trein op weg naar school en mijn vriendin zat een ander meisje (dat niemand echt mag, omdat ze heel erg arrogant doet) van de plek naast haar weg te duwen en haar tas erneer te zetten om te voorkomen dat ze daar zou gaan zitten. Toen heb ik die tas eraf gehaald en kon dat meisje daar zitten :'D en zo heb ik vandaag nog wel meer dingen gedaan.

    Hebben jullie ook wel eens een goed voornemen genomen en je daaraan gehouden?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Yeah, go girl! c: Ik moet mijn leven ooit ook eens gaan beteren, nu je't zegt. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb altijd goede voornemens alleen ik houd me er nooit aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wel goede voornemens, maar ik hou me er niet aan. :'D
    maar ik ga het deze week wel doen, ik heb belooft dat ik de hele week geen sigaret aan raak op school. :'D en geloof me dat is moeilijk voor mij. maar dat wist je al. (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:54 ]


    Life is a beautiful struggle

    Uuhmm mijn voornemens leef ik niet na :$


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ja:Y).. Ik heb vorige week maandag mezelf voor genomen om 'normaal' tegen mijn ouders te doen.. En met normaal bedoel ik; aardig zijn.. Ik heb het tot zaterdag volgehouden en toen barstte de bom.. Maar nu ben ik weer opnieuw begonnen met proberen normaal te doen('A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Goede voornemens zat, maar ik kan me er nooit aan houden. (krul)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:55 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    goede voornemens: geprobeerd en gefaald xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn goede voornemen is altijd afvallen. Tot de zomervakantie ging het goed totdat mijn moeder begon te janken omdat ik steeds moe was.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Goed zo! :Y)
    Ik ga afvallen. Maarja, dat lukt nooit xd.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nog niet.
    Ik denk dat ik al best wel goed ben.
    Misschien sneller douchen, maar ik weet dat me dat niet gaatlukken.


    Food.