• Omdat ik zo druk bezig ben om geld in te zamelen voor mijn rit de Mont Ventoux op (velen van jullie hebben het topic wel gezien en sommige lieverds zelfs een donatie gedaan), dacht mijn moeder me een handje te helpen en engeltjes te breien met een leuke boodschap, een soort beschermengeltjes. Natuurlijk zijn ze redelijk duur (15 euro per stuk), maar niemand wilt ze eigenlijk kopen, zelfs familieleden niet, terwijl ze toch erg leuk zijn!



    Ik vind het zo lief van mijn moeder en baal nu echt als een stekker, vooral omdat familieleden zeggen hoe mooi ze zijn geworden of over zichzelf gaan praten als ze het op Facebook zet. (Dan moet je er eventjes bij denken dat deze familieleden behoorlijk wat geld hebben) Nu is ze zo teleurgesteld. ;c

    Edit: We hebben er nu 2 verkocht! En ik mag studentenkorting geven, waardoor ze 10 euro zijn.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Mau schreef:
    Awwh. Ik vind ze echt lief en schattig en nice! <4 Gelukkig heb je er in elk geval en paar kunnen verkopen! (:


    wat was dit ookalweer

    Ziet er zo leuk uit! Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar 15 euro is wel duur. Misschien iets lager vragen, een tientje ofzo? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze zegt; studentenkorting, ze zijn 10 euro, haha.


    Your make-up is terrible

    nerveus schreef:
    Ziet er zo leuk uit! Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar 15 euro is wel duur. Misschien iets lager vragen, een tientje ofzo? :)


    Ja, ik mag ze verkopen met studentenkorting voor 10 euro, haha.


    Your make-up is terrible

    Die zijn echt prachtig!
    Jammer dat je ze zo moeilijk kwijtraakt.(no_chears)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!