• Nou kijk als wij bij het klaslokaal staan te wachten zijn die mensen nooit op tijd. Wij wachten en wachten. En zij komen op hun dooiie gemak aanlopen na de bel. En als wij zoiets doen moeten we een briefje halen en na (voor) blijven. Dat vind ik oneerlijk.

    Wat zou er volgens jou moeten gebeuren om dit te stoppen?


    Run, but you can't escape

    Nou, dat vind ik dus ook ! Niet eerlijk !
    && Volgens mij is daar nogal weining aan te doen...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik zie dat niet als een probleem eigenlijk.
    het gaat van je eigen lestijd af ^^
    en als bij ons een leraar 10 minuten na de bel er nog niet is, hebben wij dat lesuur vrij., ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het wel normaal.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Baboon schreef:
    ik zie dat niet als een probleem eigenlijk.
    het gaat van je eigen lestijd af ^^
    en als bij ons een leraar 10 minuten na de bel er nog niet is, hebben wij dat lesuur vrij., ^^

    Jha, oké, zo kun je het ook bezien^^
    Maar als bij ons een leerkracht veel te laat is, of die is ziek en het staat nergens gemeld (normaal staat het dan op een groot scherm dat die leerkacht ziek is), dan krijgen wij met heel ons klas straf als we niet naar de studie gaan... Fijn hoor !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het is wel minder lestijd, maar dan gaan die mensen ook zeuren dat je snel moet zijn met alles om de verloren tijd (DOOR HUN) in te halen. Of die stomme invaluren, waar slaan die dingen op. Gelukkig zit ik volgend jaar in de bovenbouw, waardoor ik geen invaluren meer heb ^^


    Run, but you can't escape

    Baboon schreef:
    ik zie dat niet als een probleem eigenlijk.
    het gaat van je eigen lestijd af ^^
    en als bij ons een leraar 10 minuten na de bel er nog niet is, hebben wij dat lesuur vrij., ^^


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Baboon schreef:
    ik zie dat niet als een probleem eigenlijk.
    het gaat van je eigen lestijd af ^^
    en als bij ons een leraar 10 minuten na de bel er nog niet is, hebben wij dat lesuur vrij., ^^


    Dat is wel waar, maar toch is het niet eerlijk; die leraar krijgt geen straf als wij op hem staan te wachten en hij komt niet opdagen, andersom wel!! :(


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is het bij ons dus niet. Als een leerkracght abnormaal vaak te laat komt, wordt hij bij de directeur op het matje geroepen.
    En ik vind dat niet echt erg, leraren die te laat zijn, dan heb je 10 minuten extra om te babbelen.


    Home is now behind you. The world is ahead!