Deerstalker schreef:
(...)
Ai, balen. What happened?
Sorry, mijn internet viel gisteren uit, dus ik kan mijn reactie nu pas posten :c
Ik ben gewoon ontzettend boos om een vriendin. Het gaat hem om die housewarming. Ze huren al een jaar dat huis en ik heb al sinds het begin een kaatje gekocht en vraag regelmatig hoe het daar gaat enzo en sinds kort woont ze er nu officieel omdat haar studies bijna afgerond zijn en ze daar dan kan intrekken. Na een jaar komt dus eindelijk hun housewarming. Ze weet hoe erg ik hier al naar uitkijk. Het ging deze zaterdag zijn, maar omdat de datum voor sommige niet uitkomt (waaronder haar bestie), heeft ze het verzet naar volgende week vrijdag. Ik kan sowieso in de meeste gevallen de vrijdag niks doen omdat ik in Gent studeer en dus meestal laat thuis ben. Dit semester heb ik dan vaak ook nog eens de vrijdag tot 18u-18u30 les, dus dat zit er dan al helemaal niet in. Dat terzijde ga ik dat weekend ook naar FACTS dus vrijdag moet ik nog alles klaarmaken van mijn cosplay voor de dag erna. Met andere woorden, de nieuwe datum schikt mij alles behalve. Nu kreeg ik als antwoord dat ze een datum zoeken die de meeste passen dus het maar jammer voor mij is. Het werd zo niet gezegd, maar daar kwam het wel op neer. Nu is dat niet zo erg dat ze kijken naar de datum waarop de meeste mensen kunnen, maar ik vind het gewoon weer niet raar dat ik maar mijn plan moet trekken. En dat het nu toeval is, daar geloof ik niet in. Want als ik iets voorstel, kan de helft soms niet en als dan iemand anders met een ander voorstel komt voor dezelfde dag, dan pas het opeens wel. Ik heb gewoon zo vaak het gevoel dat er over me gekeken wordt en ik er niet bijhoor. Ik word ook vaak niet uitgenodigd voor dingen enzo en ik til mij daar toch wel zwaar aan met momenten. Ik heb gewoon zo vaak het gevoel dat ik er niet bijhoor.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?