Escapism schreef:
(...)
HAHAHA oke serieus, dat maakte me wel eventjes aan het lachen. :'D Als ICT'er op de wallen boven een coffeeshop. Raarder moet het niet worden. hahaha
Maar ondanks dat het kort was, hebben jullie nu wel een eerste indruk van elkaar gehad. En dat die goed was, is natuurlijk helemaal fantastisch!
Jij bent dus helemaal op je roze wolk, zo klinkt het. Super!
Trouwens, met Nikki's feestje gaan wij meeten. Want ik kom hoogstwaarschijnlijk ook! c:
hahah snapje de awkwardness? :')
Jaa, ik herinnerde me hem groter, maar hij is maar 1.80 of zo? Hij torende in ieder geval niet heel veel boven me uit, wat fijn was haha. Maar hij heeft echt hele mooie ogen, had echt moeite met hem aan te kijken, maar wilde het ook niet niet doen omdat het dan weer zo raar leek, dus keek em gewoon aan met praten etc maar dat was echt lastig haha. Helemaal als ie lachte want die lul heeft nog een leuke lach ook verdomme
En hij heeft best veel tattoo's (ahum hele arm+hand, chestpiece, een varken op zijn andere arm, zn vingers nog en een heel recente langs zijn oor) Dus we konden gewoon over tattoo's praten waar we alletwee dus ervaring mee hadden (hij vertelde dat ie iedere dag dezelfde fout maakt door met de handdoek te hard zijn hoofd af te drogen en voelde zijn pijn ondanks dat ik geen daar heb) en tsjah gewoon over de random dingen zoals werk en school en dat we altijd verdwalen in amsterdam en dat ie alles in utrecht kent bladiebla. En dat het toevallig is dat zijn werk dichterbij school is dan we dachten.
Anyhow toen ik in de trein zat kreeg ik een whatsappje dat we het snel weer een keer moesten doen waarop ik instemde als hij zich wat beter voelde haha. en toen of ik zondag kon en zoo.
Yeah maybe ben ik soort van op een roze wolk haha en dat haat ik!
ik wil dat helemaal niet zo snel en zo.
Yaay je komt ook! Ik ben opzoek naar halloween kostuums maar dat wil nog niet lukken haha.
[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]