Insert_Name schreef:
(...)
HAHAHA, sorry, ik bedoelde eigenlijk gewoon 'Sophie' maar Insert_Name vind ik nog beter. Sorry, ik moest even heel hard lachen.
Supervet! Goeie jongen heb je uitgezocht Wat heb je allemaal al bij elkaar gesprokkeld, behalve Lars?
Hahahah nu moet ík lachen. :'D
Uuh... Eigenlijk niet veel. :C Wel had ie dus mee gedaan met Beat It en daardoor weet ik dat ie kan zingen.
Hmm misschien moet ik 'm maar vragen eens gitaar voor me te spelen. Of op z'n minst samen te jammen.
Misschien doet ie het dan wel, lolol.
Oh en ondervragingen schijnt ie leuk te vinden, want hij heeft een gesprek met mijn moeder volgehouden. En dat doen niet veel mensen. Veel ''vrienden'' van mij komen niet meer naar mij toe, doordat ze het zo eng vinden dat mijn ouders altijd geinteresseerd zijn. Maar bij die ''vrienden'' thuis wordt ook totaal niet gecommuniceerd, dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen, lol.
Maar het is al een goed iets dat ie dat niet raar vond. En dat hij zijn geld wil verdienen in de muziek is natuurlijk ook chill. Kunnen we samen touren, hahaha. x)
Maar ik heb 'm niet op facebook kunnen zitten, want ik kwam niet ver met alleen ''Lars''. En Specsavers hielp ook niet, en bij dat programma lieten ze geen achternaam zien.
Dus ik geef 'm morgen wel mijn visitekaartje. Als ik 'm eindelijk kan aanspreken. Dat is écht moeilijk hoor, dat aanspreken!
Vaak moet ik een collega aanspreken (ik zeg altijd netjes gedag als ik kom spelen en wanneer ik wegga. Omdat ik van hun toestemming heb gekregen er te spelen en ik beleefd ben opgevoed, lol) omdat hij dan met klanten bezig is of weg is doordat ie dan pauze heeft. :c
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •