• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2014 - 17:52 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik draag nooit nagellak omdat, als het eraf gaat, het zo lelijk wordt. Dan zit je met nagels waar nog half nagellak op zit en dat vind ik altijd zo jammer :W
    Bovendien ben ik te lui om het bij te houden of het er af te halen en mijn nagels zijn ook niet bepaald mooi, haha

    Ik ben zo'n meisje dat alle soorten make-up haat, behalve nagellak. Ik ben aardig verslaafd, maar de vorige nagellak die ik erop had, zat er twee weken op, omdat het er nog best netjes uitzag na één week.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hallokidoki!


    16 - 09 - '17

    Hi, Sylvie!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hey, Kim (:


    16 - 09 - '17

    Creamcakes schreef:
    Mijn dag was ontzettend saai. Er is niks bijzonders gebeurd..
    Zaterdag m'n laatste verjaardagsfeestje vieren en dan wil ik wel Twister gaan spelen. Dan maar eens kijken hoe erg ik faal daarin, ik heb het namelijk al een tijdje niet meer gedaan.


    KIM! WHAT'S WRONG WITH YOU, MY DEAR? D:

    Oke ik snap heus wel dat het niet zo is alsof je binnenkort komt te overlijden, maar zo kwam je zin wel eventjes op je over. Dus ik kon de opmerking niet laten. :'D
    Hoi trouwens. (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Panda!


    16 - 09 - '17

    Sweetheart! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    KIM! WHAT'S WRONG WITH YOU, MY DEAR? D:

    Oke ik snap heus wel dat het niet zo is alsof je binnenkort komt te overlijden, maar zo kwam je zin wel eventjes op je over. Dus ik kon de opmerking niet laten. :'D
    Hoi trouwens. (krul)

    Daar kwam ik ook achter toen ik het had gepost, maar ik was te lui om het aan te passen.
    Ik bedoel ermee dat het mijn laatste verjaardagsfeestje is waarbij ik mijn achttiende verjaardag vier.

    Ik ga dus niet dood, voor de duidelijkheid. (cat)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Daar kwam ik ook achter toen ik het had gepost, maar ik was te lui om het aan te passen.
    Ik bedoel ermee dat het mijn laatste verjaardagsfeestje is waarbij ik mijn achttiende verjaardag vier.

    Ik ga dus niet dood, voor de duidelijkheid. (cat)


    Ghehe, het kwam inderdaad wat vaag over. x) hahaha
    Hoeveel 18e verjaardagsfeestjes heb je dan wel niet gehad? o.O ik vier dr altijd maar 1 per verjaardag, hahah. X)

    Ja ik snapte al wel dat je niet dood zou gaan. Want dan zou je het wel eerder in een serieus bericht hebben gezet met wat er aan de hand is, hoop ik. Haha. X)
    Fijn dat je blijft leven! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vier m'n verjaardag eigenlijk alleen met m'n ouders en broer.


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    Ik vier m'n verjaardag eigenlijk alleen met m'n ouders en broer.


    Waarom niet met meer?

    Bij mij verschilt het écht per jaar. Het ene jaar heb ik geen zin om het te vieren, dus doe ik dat ook niet. Het andere jaar weer wel. Zoals dit jaar. Want dit jaar ga ik Quizletters uitnodigen, dus heb ik eigenlijk best zin in mijn verjaardag. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Waarom niet met meer?

    Bij mij verschilt het écht per jaar. Het ene jaar heb ik geen zin om het te vieren, dus doe ik dat ook niet. Het andere jaar weer wel. Zoals dit jaar. Want dit jaar ga ik Quizletters uitnodigen, dus heb ik eigenlijk best zin in mijn verjaardag. :3


    Gewoon, mijn familie vergeet me sowieso, buiten m'n tante en nonkel die altijd persoonlijk een kaartje en cadeautje komen brengen. Mijn halfbroer wenst me ook wel altijd een gelukkige verjaardag, maar daar blijft het bij. Ik heb zelfs zo'n tante die ooit naast me stond en vroeg aan m'n moeder 'Wanneer is Sylvie jarig?' antwoordt mijn vader 'Vandaag.' voelde ze zich nog te goed om wat tegen me te zeggen. Fijne familie he? Zelfs op facebook is het soms te veel om een berichtje te sturen. Daarom, ik vier het nooit groots en dat hoeft voor mij persoonlijk ook niet echt. Taart, kinderchampagne, wat cadeautjes, da's wel genoeg voor me. Ik ben snel tevreden, hehe (:


    16 - 09 - '17

    Escapism schreef:
    (...)

    Ghehe, het kwam inderdaad wat vaag over. x) hahaha
    Hoeveel 18e verjaardagsfeestjes heb je dan wel niet gehad? o.O ik vier dr altijd maar 1 per verjaardag, hahah. X)

    Ja ik snapte al wel dat je niet dood zou gaan. Want dan zou je het wel eerder in een serieus bericht hebben gezet met wat er aan de hand is, hoop ik. Haha. X)
    Fijn dat je blijft leven! :3

    Ik heb tot nu toe twee feestjes gegeven en de derde is dus zaterdag.
    Op 20 september kwamen vrienden langs van de club, waar mijn vriend tussen zat, omdat ik die ook via de club ken. De dag erna, wat een zondag was, vierde ik het met mijn familie, waar mijn vriend opnieuw bij was.
    Naast mijn vrienden van de club ben ik ook in contact gebracht met een andere vriendengroep via mijn buurjongen, waar ik de afspraak mee had dat we naar elkaars verjaardagsfeestjes zouden komen en ik ben in april al naar die van hem en een meisje uit die vriendengroep geweest.
    Heel toevallig zit in die groep ook een meisje dat mijn vader training geeft op de vrijdag, dus dat meisje kende ik wel al van gezicht.
    Zaterdag komen naast mensen uit die vriendengroep ook twee vriendinnen die ik van de middelbare school en de zaterdagochtendgroep ken, maar die bij het andere feestje, op 20 september, niet konden komen in verband met het orkest waar ze in spelen.

    Ik ben voorlopig nog niet van plan om dood te gaan. Ik wil sowieso een diploma hebben, eigenlijk twee, voordat ik dood ga.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik verveel me, het is zo stil overal.


    16 - 09 - '17

    Ik wacht op de trein :3


    26 - 02 - '16