• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2014 - 17:52 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hoe is 't?
    Een lange dag gehad?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het gaat best goed ;3
    Ik heb op zich wel een lange dag gehad ja. Pff, een hele dag schoonmaken zo'n beetje D:

    Hoe is 't met jou?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 20:23 ]


    26 - 02 - '16

    Schreave schreef:
    I am in love with this song (heart2)


    Sara Bareilles is sowieso leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Mijn dag was ontzettend saai. Er is niks bijzonders gebeurd..
    Zaterdag m'n laatste verjaardagsfeestje vieren en dan wil ik wel Twister gaan spelen. Dan maar eens kijken hoe erg ik faal daarin, ik heb het namelijk al een tijdje niet meer gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 20:26 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Mijn dag was ontzettend saai. Er is niks bijzonders gebeurd..
    Zaterdag m'n laatste verjaardagsfeestje vieren en dan wil ik wel Twister gaan spelen. Dan maar eens kijken hoe erg ik faal daarin, ik heb het namelijk al een tijdje niet meer gedaan.


    Hmm, bij mij was er op zich ook niet veel gebeurd, maar het was gewoon een lange dag.
    Wel leuk dat je zaterdag een feestje hebt, gezellig! Twister is ook wel een best moeilijk spel. Voor mij wel althans, want ik vind het awkward als mensen mij aanraken die niet mijn vriendje zijn :W


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Hmm, bij mij was er op zich ook niet veel gebeurd, maar het was gewoon een lange dag.
    Wel leuk dat je zaterdag een feestje hebt, gezellig! Twister is ook wel een best moeilijk spel. Voor mij wel althans, want ik vind het awkward als mensen mij aanraken die niet mijn vriendje zijn :W

    Jij moet dus alleen Twister gaan spelen met je vriend.
    De enige jongen die zaterdag over de vloer komt, is mijn buurjongen, dus dat wordt lekker awkward tijdens het spelen van Twister. Ook wegens het feit dat ik in het verleden meerdere keren het gevoel had dat ik verliefd op hem was.

    Nu ga ik tv kijken en m'n nagels opnieuw lakken. Tot over een uurtje!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Jij moet dus alleen Twister gaan spelen met je vriend.
    De enige jongen die zaterdag over de vloer komt, is mijn buurjongen, dus dat wordt lekker awkward tijdens het spelen van Twister. Ook wegens het feit dat ik in het verleden meerdere keren het gevoel had dat ik verliefd op hem was.

    Nu ga ik tv kijken en m'n nagels opnieuw lakken. Tot over een uurtje!


    Welke kleur? ;3
    Veel plezier trouwens!


    26 - 02 - '16

    Daar ben ik weer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Welke kleur? ;3
    Veel plezier trouwens!

    Ik heb twee verschillende kleuren paars opgedaan. Op mijn linkerhand de ene kleur en op rechts de ander.
    Er dan heb ik 3D glitters van Essence overheen gedaan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Ik heb twee verschillende kleuren paars opgedaan. Op mijn linkerhand de ene kleur en op rechts de ander.
    Er dan heb ik 3D glitters van Essence overheen gedaan.


    Cool ;3
    Glitters zijn awesome!


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Cool ;3
    Glitters zijn awesome!

    Inderdaad, maar ook super hinderlijk om ze er weer af te halen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar ook super hinderlijk om ze er weer af te halen.


    Dat is het offer dat je moet brengen inderdaad D:


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Dat is het offer dat je moet brengen inderdaad D:

    Heel vaak draag ik dus ook niet meer glitters over mijn nagellak heen, omdat ik het schoonmaken haat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Heel vaak draag ik dus ook niet meer glitters over mijn nagellak heen, omdat ik het schoonmaken haat.


    Ik draag nooit nagellak omdat, als het eraf gaat, het zo lelijk wordt. Dan zit je met nagels waar nog half nagellak op zit en dat vind ik altijd zo jammer :W
    Bovendien ben ik te lui om het bij te houden of het er af te halen en mijn nagels zijn ook niet bepaald mooi, haha


    26 - 02 - '16