• Ik was Pura zat, dus dan moet er wat nieuws komen.
    Ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen vanmiddag dat ik een vertaling wilde van “opa”.
    Hoezo juist het woord “opa”?
    Ik zie deze username als een eerbetoon aan mijn opa, hij overleed 18 oktober 2012; een datum die nu dichtbij gaat komen. Een moeilijke tijd voor ons allemaal, zeker voor mijn oma.

    Maar hoezo heb je dan voor de Italiaanse vertaling gekozen?
    Opa betekend “Nonno” in het Italiaans; de reden dat ik juist voor Italiaans heb gekozen is omdat mijn opa veel naar Andrea Bocelli luisterde, een Italiaan.
    Zijn muziek is prachtig, en het onderstaande nummer hebben wij dan ook laten spelen op de begrafenis.

    Mijn opa was iemand op wie ik altijd terug kan vallen, ik mis hem ook enorm nu.



    Wat voor een betekenis zit er achter jullie username?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 23:17 ]

    Dat vind ik best mooi gevonden!

    De mijne is fandom naam van Joe Sugg.


    16 - 09 - '17

    Wat een mooie betekenis! Ik houd zelf heel veel van de muziek van Andrea Bocelli, zeker Con Te Partirò.
    Mijn username betekent "liefhebbend" in het Litouws. In die taal vond ik het woord het mooist klinken. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mooie betekenis. (:
    Mijn username is tevens Italiaans. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat een mooie, symbolische naam. :']

    Mijn naam is afgeleid van een character uit een Nintendo game.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mylintis schreef:
    Wat een mooie betekenis! Ik houd zelf heel veel van de muziek van Andrea Bocelli, zeker Con Te Partirò.
    Mijn username betekent "liefhebbend" in het Litouws. In die taal vond ik het woord het mooist klinken. :')

    Ik luister zijn muziek eigenlijk niet, maar voor de begrafenis heb ik het een en ander van 'm gehoord toen. Con Te Partirò is zeker mooi!

    Mooie eerbetoon, ik kan mijn naam pas veranderen 28 November en ik zat eraan te denken om November Rain te nemen als username als eerbetoon aan mijn overleden beste vriend die 11 November een jaar is overleden

    Dat is een erg mooie gedachte!
    Mijn username betekent gewoon seizoenen. Ik zag het woord staan in een Frans woordenboekje en wilde het meteen als username.