• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2014 - 17:52 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @Kim ik wil niets uit het leven halen op dit moment, en waarschijnlijk krijg ik daar later spijt van. ik vind dat ik op dit moment het recht niet heb om echt te leven. ik vind dat ik gewoon moet gehoorzamen en moet doen wat er van me wordt verwacht. School, werken, voortplanten, sterven. Dat zeg ik nu heel zwart wit, maar natuurlijk denk ik niet letterlijk zo. Het is alleen wel een uitgangspunt waar ik veel op baseer.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie ik vind het heel vriendelijk aangeboden, maar ik hoef niet per se iets kwijt. Ik ga mijn verhaal niet meer aan mensen vertellen, omdat ik daar slechte ervaringen mee heb, sorry. Dat is niks persoonlijks, maar ik waardeer het aanbod.
    Ik kijk ook niet overal negatief tegenaan... het is meer dat het me niet uitmaakt. ik zou mezelf gewoon realistisch willen noemen, maar wellicht kijk jij daar anders tegenaan.


    Ik respecteer je keuze, je hoeft je verhaal niet aan me kwijt, maar het is niet dat ik iemand ben die alles aan de grote klok gaat hangen hoor.
    Realistisch vind ik dat eerlijk gezegd niet, maar zoals je zelf al zegt, iedereen kijkt anders tegen dingen aan.


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @Kim ik wil niets uit het leven halen op dit moment, en waarschijnlijk krijg ik daar later spijt van. ik vind dat ik op dit moment het recht niet heb om echt te leven. ik vind dat ik gewoon moet gehoorzamen en moet doen wat er van me wordt verwacht. School, werken, voortplanten, sterven. Dat zeg ik nu heel zwart wit, maar natuurlijk denk ik niet letterlijk zo. Het is alleen wel een uitgangspunt waar ik veel op baseer.


    Iedereen heeft het recht om te leven. Anders had je wel dood geweest of überhaupt nooit bestaan. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Iedereen heeft het recht om te leven. Anders had je wel dood geweest of überhaupt nooit bestaan. ;p


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @Sylvie ik denk ook niet dat je iets doorvertelt, maar internet is altijd een risico.
    Ik bedoel realistisch in de zin van dat ik alles relativeer. Maar ik kan het denk ik niet zo goed uitleggen, sorry.

    @Escapism nou ja, niet letterlijk. Maar ik gun het mezelf gewoon niet.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie ik denk ook niet dat je iets doorvertelt, maar internet is altijd een risico.
    Ik bedoel realistisch in de zin van dat ik alles relativeer. Maar ik kan het denk ik niet zo goed uitleggen, sorry.

    @Escapism nou ja, niet letterlijk. Maar ik gun het mezelf gewoon niet.


    Ik ben ook een echt persoon achter een computer hoor ;)

    Dat moet je niet zeggen, niet zo negatief!


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie ik denk ook niet dat je iets doorvertelt, maar internet is altijd een risico.
    Ik bedoel realistisch in de zin van dat ik alles relativeer. Maar ik kan het denk ik niet zo goed uitleggen, sorry.

    @Escapism nou ja, niet letterlijk. Maar ik gun het mezelf gewoon niet.


    Mijn naam is nog steeds Yolanda. ;)
    En hoezo gun je het jezelf niet? Heb je écht zó iets slechts gedaan in je leven dat je vind dat jij het leven niet waard bent? Zo niet, vind ik persoonlijk dat je juist het recht niet hebt om jezelf geen leven te gunnen.
    Je bent in ieder geval reuze gewild op deze aarde, anders was je er niet geweest. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Sylvie ik bedoel dat alles wat ik op internet vertel door anderen gevonden kan worden. Het heeft niks met wantrouwen te maken.

    @Yolanda ja het spijt met heel erg.
    Nee ik heb niet iets speciaal slechts gedaan, maar ik ben gewoon een slecht persoon. ik denk soms dingen waarvan ik zelf bijna walg. Klinkt dramatisch, maar het is wel zo :S En dat is ook niet het hele punt. Ik ben geen uitzonderlijk slecht iemand, maar ik vind mezelf gewoon niet waardig genoeg. Ik ken mezelf langer dan vandaag, dus ik weet ook wel dat het zo is. Ik ben te egoïstisch om het recht te hebben te bestaan (in de zin van, actief bestaan).
    oh ja er zullen vast mensen zijn die van me houden, maar dat maakt me eerlijk gezegd niet veel uit.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie ik bedoel dat alles wat ik op internet vertel door anderen gevonden kan worden. Het heeft niks met wantrouwen te maken.

    @Yolanda ja het spijt met heel erg.
    Nee ik heb niet iets speciaal slechts gedaan, maar ik ben gewoon een slecht persoon. ik denk soms dingen waarvan ik zelf bijna walg. Klinkt dramatisch, maar het is wel zo :S En dat is ook niet het hele punt. Ik ben geen uitzonderlijk slecht iemand, maar ik vind mezelf gewoon niet waardig genoeg. Ik ken mezelf langer dan vandaag, dus ik weet ook wel dat het zo is. Ik ben te egoïstisch om het recht te hebben te bestaan (in de zin van, actief bestaan).
    oh ja er zullen vast mensen zijn die van me houden, maar dat maakt me eerlijk gezegd niet veel uit.


    Privé berichten zijn niet voor niks privé, maar goed (:

    Ik vind je hartstikke gezellig en zo, dus ik begrijp niet dat je jezelf een slecht iemand vindt. Naar mijn weten ben je ook heel beleefd en aardig en zo.


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Ik vind je hartstikke gezellig en zo, dus ik begrijp niet dat je jezelf een slecht iemand vindt. Naar mijn weten ben je ook heel beleefd en aardig en zo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @sylvie ja dat is waar, maar ik ben zo vaak gewaarschuwd dat het altijd op de één of andere manier kan uitlekken, en ik ben dan echt dood.
    Ik ben vanbuiten ook best wel gezellig, en zeker heel beleefd, maar ik haat mijn binnenwereld. Echt.. zo anders... ik wil niet beweren dat ik een ingewikkeld of speciaal persoon ben - want dat denken mensen echt al heel snel, dus oppassen met wat je zegt - maar ik ben vanbinnen echt niet zo 'aardig' als ik misschien overkom. Alles is uiteindelijk uit zelfbelang, en dat vind ik echt erg.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    MT.

    Pura > Nonno

    Hmm.. ik weet niet meer zo goed wat zeggen, sorry ;s


    16 - 09 - '17

    Nonno schreef:
    MT.

    Pura > Nonno


    Van waar Nonno?


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Van waar Nonno?

    Bekijk m'n topic, haha. Daarin leg ik het uit c:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 23:20 ]