• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2014 - 17:52 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Creamcakes schreef:
    Twee uur geleden pleurde ik bijna van de trap terwijl ik naar boven liep en een kwartier geleden toen ik de trap af wilde lopen.
    Wat hou ik deze avond toch van trappen.


    Je voeten en de trap komen precies niet zo goed overeen, haha.


    16 - 09 - '17

    Ah ja, dat zocht ik. :Y)
    Hoi Sam! (:

    Vooral huiswerk maken denk ik, misschien nog met iemand afspreken. Heb jij nog plannen?


    wat was dit ookalweer

    Eigenlijk is er iets dat ik helemaal niet zo goed begrijp, maar ik wil het niet openbaar zeggen..


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    Eigenlijk is er iets dat ik helemaal niet zo goed begrijp, maar ik wil het niet openbaar zeggen..


    Je mag t in prive wel zeggen? ;x


    wat was dit ookalweer

    @Tamara Nou ik ga zondag wel wat ondernemen maar heb vrij veel huiswerk en n natuurkundeproefwerk voor volgende week en ik moet ook nog hardlopen voor school, dus ik sterf alvast.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Je mag t in prive wel zeggen? ;x


    Ik zal je pb'en.


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @Tamara Nou ik ga zondag wel wat ondernemen maar heb vrij veel huiswerk en n natuurkundeproefwerk voor volgende week en ik moet ook nog hardlopen voor school, dus ik sterf alvast.

    Moet je hardlopen voor school? O_o
    Ik heb echt zoveel medelijden met je.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sam, veel succes met je proefwerk/hardlopen. Ik ben er mentaal voor je ;p


    wat was dit ookalweer

    Ja, 2 keer 12 minuten :S ik haat het. En ik haat gym. Zo'n verschrikkelijk intense haat. Maar ik doe het wel, aangezien ik braaf ben.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Beih, hardlopen. Gym kon fijn zijn, maar niet als we moesten lopen! Ik liep altijd helemaal achteraan, kwam ook altijd als laatste aan, iedereen moest wachten op mij, hahaha. Was eigenlijk ook wel beschamend dat ik zowat de enige zonder conditie was en iedereen altijd op mij moest wachten als ik weer aan het stappen was ;s


    16 - 09 - '17

    En dat natuurkunde gaat echt mislukken T.T ik wil t echt niet doen.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    En dat natuurkunde gaat echt mislukken T.T ik wil t echt niet doen.


    Succes, komt goed!


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    Ja, 2 keer 12 minuten :S ik haat het. En ik haat gym. Zo'n verschrikkelijk intense haat. Maar ik doe het wel, aangezien ik braaf ben.

    Ik had op de middelbare school ook altijd een ongelooflijke hekel aan gym, maar ik heb wel elke keer meegedaan, omdat ik geen had om die lessen in te halen.
    Ik hou ontzettend veel van de sport die ik beoefen, maar die doe je nou eenmaal niet bij gym, omdat daar teveel geregel bij komt kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga nooit meer n sport beoefenen voor mn plezier :( echt nooit.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    Ja, 2 keer 12 minuten :S ik haat het. En ik haat gym. Zo'n verschrikkelijk intense haat. Maar ik doe het wel, aangezien ik braaf ben.


    Nahw D:
    Coopertest of zo?


    wat was dit ookalweer