• Hi ik ben een meisje van 12 en drink vaak met mijn bff's monster energy om cool te zijn is dat heel slecht?


    Life's a bitch so am i

    Ok het is zo te zien niet gezond... Maar ik heb 6 blikjes genomen ofzo in een maand is dat erg? Word ik ziek?


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Ok het is zo te zien niet gezond... Maar ik heb 6 blikjes genomen ofzo in een maand is dat erg? Word ik ziek?


    Heel ziek. xd lol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Heel ziek. xd lol

    Echt? :O


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    (...)
    Echt? :O


    Ja, heel erg.(cat)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 10:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pretty_angel schreef:
    (...)
    Echt? :O


    Dat je nog leeft... Wauw.


    wat was dit ookalweer

    Ik krijg hoofdpijn van energy drink. Ik heb het twee keer gehad en nooit meer. Ik vind het namelijk hartstikke view. Daarbij rot je je tanden weg en is het schadelijk. Ik snap dat het lekker is als je ervan houdt, maar ik zou je goed afvragen waar je meer van houdt: op je 60e nog een gezond lichaam en gezonde tanden of op je 60e allemaal gezondheidsproblemen hebben die aantoonbaar door het vele energydrink is ontstaan en gele, rottende tanden. Je moet het zelf weten, maar op lange termijn zou ik het niet doen.

    Overigens hoef je het niet af te zweren, hoor, maar één blikje eens in de twee weken is gezonder en smaakt bovendien lekkerder.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toen ik 12 was dronk ik niet eens energy (:
    Ik raad het je af, het is zeer verslavend.
    Paar jaar geleden dronk ik het heel vaak, maar nu ben ik gaan minderen.