• Hi ik ben een meisje van 12 en drink vaak met mijn bff's monster energy om cool te zijn is dat heel slecht?


    Life's a bitch so am i

    Ja.

    Energy is niet stoer. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Crona schreef:
    (...)
    Wauw :')


    O sorry, moest ik het nog sarcastischer brengen?


    i put the fun in funeral

    Krijg er kriebels van. :W

    Woops, allergy, niet energy.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 16:33 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow, badgirls.


    wat was dit ookalweer

    Het kan bijvoorbeeld hart problemen veroorzaken, zoals een jongedame die ik via via ken een hartaanval heeft gehad en daar blijvende schade aan over heeft gehouden, maar dat is natuurlijk heel cool (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Het kan bijvoorbeeld hart problemen veroorzaken, zoals een jongedame die ik via via ken een hartaanval heeft gehad en daar blijvende schade aan over heeft gehouden, maar dat is natuurlijk heel cool (cat)

    Kilo's suiker achterover klokken is heel gezond hee


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    (...)
    Kilo's suiker achterover klokken is heel gezond hee


    Yup en een caffeinevergiftiging is nog beter


    26 - 02 - '16

    Andria schreef:
    Ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou zeggen probeer het alleen te drinken als je het echt wilt, en als ik jou was zou ik proberen een beperkt aantal blikjes per week/dag te drinken.

    Ik zelf heb een zwakke blaas van mijzelf en als ik over de tijd van een week 4 blikjes enegry al drink ga ik al lekken wat heel beschamend is. Ook waarschuwde mijn oude conciërge van mijn oude school dat je er gewoon mee moet oppassen want het is troep en je gaat er ook heel van lekken en het is gewoon troep. Want er zit meer suiker en zoetstoffen in dan van alles.

    Ik drink zelf RedBull maar Monster is naar mijn keuze wat zoeter en valt veel zwaarder op mijn lichaam/blaas.

    Gewoon afraden maar jij bent degene die beslist voor jezelf wat je nou wil of niet. Het kan ook schade leveren aan je nieren/blaas.

    En zometeen ga je zwaar aan de alcohol om stoer te doen, en daarna roken en drugs.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ben ik de enige die denk dat dit een trol account is of in ieder geval fake. Gezien haar topics en weet ik het?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pretty_angel schreef:
    Ok maar kan 1 kwaat?

    't Is sowieso niet echt om aan te raden. Dronk het vroeger ook, maar heb het nu afgezworen tot hoogstens een paar keer per jaar XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    En ik dacht dat er zojuist een topic was geopend over die duffe tekenfilm serie over dat jongetje die spoken en monsters vangt :'D

    Maarja, dit kan natuurlijk ook.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    dafuq


    quidquid excusatio prandium pro