Het kan bijvoorbeeld hart problemen veroorzaken, zoals een jongedame die ik via via ken een hartaanval heeft gehad en daar blijvende schade aan over heeft gehouden, maar dat is natuurlijk heel cool
MissSwan schreef:
Het kan bijvoorbeeld hart problemen veroorzaken, zoals een jongedame die ik via via ken een hartaanval heeft gehad en daar blijvende schade aan over heeft gehouden, maar dat is natuurlijk heel cool
Kilo's suiker achterover klokken is heel gezond hee
Ik zou zeggen probeer het alleen te drinken als je het echt wilt, en als ik jou was zou ik proberen een beperkt aantal blikjes per week/dag te drinken.
Ik zelf heb een zwakke blaas van mijzelf en als ik over de tijd van een week 4 blikjes enegry al drink ga ik al lekken wat heel beschamend is. Ook waarschuwde mijn oude conciërge van mijn oude school dat je er gewoon mee moet oppassen want het is troep en je gaat er ook heel van lekken en het is gewoon troep. Want er zit meer suiker en zoetstoffen in dan van alles.
Ik drink zelf RedBull maar Monster is naar mijn keuze wat zoeter en valt veel zwaarder op mijn lichaam/blaas.
Gewoon afraden maar jij bent degene die beslist voor jezelf wat je nou wil of niet. Het kan ook schade leveren aan je nieren/blaas.