• Hi ik ben een meisje van 12 en drink vaak met mijn bff's monster energy om cool te zijn is dat heel slecht?


    Life's a bitch so am i

    IrishNialler schreef:
    Ben ik de enige die denk dat dit een trol account is of in ieder geval fake. Gezien haar topics en weet ik het?
    +1


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Meid, gewoon niets drinken of doen om stoer te zijn. Werkt bij veel averechts en je verkloot daardoor veelal je lichaam mee.

    Zelf drink ik heel af en toe Monster Rehab, maar dan houd ik het max bij 1 blikje en ook echt heel zelden. En ik drink het gewoon omdat ik het lekker vind.
    En of het kwaad kan...ligt aan je eigen gezondheid hoe erg. Het is chemisch. Zoals met zoveel, als je het echt wilt drinken (of andere dingen eten), dan met mate.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Donar schreef:
    (...)+12


    wat was dit ookalweer

    k


    I live for the applause, you will die for it.

    Hyorinmaru schreef:
    En ik dacht dat er zojuist een topic was geopend over die duffe tekenfilm serie over dat jongetje die spoken en monsters vangt :'D

    Maarja, dit kan natuurlijk ook.


    Nee, da's Monster Allergy.


    26 - 02 - '16

    Ik vind energy echt vies :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Nee, da's Monster Allergy.



    Monster allergy, krijg er kriebels van, monster allergy, moet er hard van niezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Monster allergy, krijg er kriebels van, monster allergy, moet er hard van niezen.


    Haha :W
    Ik keek er vroeger altijd naar.



    Dit is echt een engerd. Magnacat heet hij.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Nee, da's Monster Allergy.



    Oohja :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    PeIIegrino schreef:
    Wow, je drinkt energy.. Zó cool...


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou overstappen op Red Bull, dat geeft je namelijk vleugels. Ik bedoel maar, wie wil dat nou niet?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 19:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Toen ik twaalf was gingen veel van mijn vrienden roken en drinken omdat het cool was (ik ben ook niet echt in een top buurt opgegroeid).
    Kijk dat snap ik nog wel maar energy drink nooit doen weet je niet dat je daar hyperpototytus van kan krijgen (en ik vind het persoonlijk redelijk vies). Kan je beter gaan roken krijg je alleen longkanker van.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 19:54 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Toen ik twaalf was gingen veel van mijn vrienden roken en drinken omdat het cool was (ik ben ook niet echt in een top buurt opgegroeid).
    Kijk dat snap ik nog wel maar energy drink nooit doen weet je niet dat je daar hyperpototytus van kan krijgen (en ik vind het persoonlijk redelijk vies). Kan je beter gaan roken krijg je alleen longkanker van.


    Waarom vind google geen resultaat op 'hyperpototytus' ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Waarom vind google geen resultaat op 'hyperpototytus' ?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Donar schreef:
    (...)+123

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:16 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.