• Hi ik ben een meisje van 12 en drink vaak met mijn bff's monster energy om cool te zijn is dat heel slecht?


    Life's a bitch so am i

    Als je redbull drinkt, ben je nog cooler!


    None but ourselves can free our minds.

    Mensen die hier serieus op reageren en al janken dat je bij 1 blikje dood gaat.
    doeeeeeeei.


    I live for the applause, you will die for it.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Waarom vind google geen resultaat op 'hyperpototytus' ?


    I think/hope she's just joking, vanwege de laatste zin ' Kan je beter gaan roken krijg je alleen longkanker van.' Aangezien die zin anders best wel harteloos Is om dat te zeggen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Overkill schreef:
    (...)

    O sorry, moest ik het nog sarcastischer brengen?

    Oh hahaha ik wist niet dat je het sarcastisch bedoelde XD Tsja, internet...

    Unforgettable schreef:
    (...)+1234


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Phortion schreef:
    (...)

    I think/hope she's just joking, vanwege de laatste zin ' Kan je beter gaan roken krijg je alleen longkanker van.' Aangezien die zin anders best wel harteloos Is om dat te zeggen...


    Nee, het bestaat wel. Maar ik wilde kijken of het opzoekbaar was op google, maar dat is dus niet zo hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Nee, het bestaat wel. Maar ik wilde kijken of het opzoekbaar was op google, maar dat is dus niet zo hahah



    Ik weet dat het bestaat, maar ik weet niet of je het van energie kan krijgen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)


    Ik weet dat het bestaat, maar ik weet niet of je het van energie kan krijgen...


    Ja kan, want dan is je lichaam gewend aan die suikers of zo en dan krijg je verslaving eraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ja kan, want dan is je lichaam gewend aan die suikers of zo en dan krijg je verslaving eraan.

    Wij zijn allemaal min of meer verslaafd aan suiker. Zit voort overal in.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    (...)
    Wij zijn allemaal min of meer verslaafd aan suiker. Zit voort overal in.


    Uhhu dat klopt. Maar het is meer dat je lichaam telkens na energy een bepaald soort kick krijgt, met name het hart dan, en dat is niet goed. En als je dan zo 2 energy per dag drink krijgt je hart die optater dus twee keer. En kan je nagaan als je dit elke dag doet. Dan krijgt je hart telkens die optater.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Uhhu dat klopt. Maar het is meer dat je lichaam telkens na energy een bepaald soort kick krijgt, met name het hart dan, en dat is niet goed. En als je dan zo 2 energy per dag drink krijgt je hart die optater dus twee keer. En kan je nagaan als je dit elke dag doet. Dan krijgt je hart telkens die optater.

    Klopt, dat is zelfs bewezen, dat je door het drinken van buitensporig veel frisdrank last kan krijgen van hartproblemen (en andere dingen).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    (...)
    Klopt, dat is zelfs bewezen, dat je door het drinken van buitensporig veel frisdrank last kan krijgen van hartproblemen (en andere dingen).


    Ik snap niet dat mensen dit zichzelf aan kunnen, en zelfs durven, doen :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Crona schreef:
    +12345


    Spoiler alert: you will save yourself

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ik snap niet dat mensen dit zichzelf aan kunnen, en zelfs durven, doen :\


    lang leve thee! _O_


    Happy Birthday my Potter!

    KillianHook schreef:
    (...)

    Waarom vind google geen resultaat op 'hyperpototytus' ?


    Hoe zou dat nou komen..


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Phortion schreef:
    (...)

    I think/hope she's just joking, vanwege de laatste zin ' Kan je beter gaan roken krijg je alleen longkanker van.' Aangezien die zin anders best wel harteloos Is om dat te zeggen...


    Ja het was redelijk sarcastisch.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''