Sommige scholen hier fascineren me echt x'D. Eigenlijk is mijn school best wel chill als ik het zo lees. De enige vreemde regels die ik kan bedenken, zijn nog best begrijpelijk. Alleen houdt niemand zich er in de praktijk aan .
- Geen pepernoten op school (wordt mee gegooid).
- Geen sneeuwballen gooien (als iedereen zich daadwerkelijk aan deze regel zou houden, zou de wereld echt een mooie plek zijn).
- Geen mobieltjes, behalve in de aula (omdat iedereen in de les bij ons op z'n mobiel zit, hebben de leraren een fucking wedstrijd ingelast om de meeste mobieltjes in te nemen. De winnaar krijgt een iPad. Like. Wut. Leraren lijken er geen behoefte aan te hebben, aangezien mobieltjes nog steeds bijna nooit worden afgepakt.)
- Brugklassers mogen de school niet verlaten in de pauzes of tussenuren. Volgens mij zijn ze bang dat ze weglopen of verdwalen of zo.
- Roken in het rokershok is sinds dit jaar verboden. Vraag me niet waarom. Nu moet iedereen dus op de parkeerplaats roken, gezellig.
- Als je aan het eind van het jaar niet genoeg studiepunten hebt, dan moet je na de proefwerkweek op een vrije dag terugkomen om een film te kijken.
- Als je te laat bent, moet je je de volgende dag om 8.00 (?) melden. Ook als je eerste twee uur vrij hebt.
i put the fun in funeral