• In dit forum-topic mag je vrij reageren op plaatjes, meningen en andere dingen over therians.
    Ben jij zelf therian? Alles over therians is in dit topic! In mijn geval ben ik dus een wolf als therian. Ik eet veel vlees, ik huil naar de maan, ik ben te vinden in bossen, ik grom als ik boos ben en ik heb respect voor wolven. En wie dit allemaal raar vind en denkt: die spoort niet, kan dit topic beter overslaan. Zoals ik al zei, mag je plaatjes posten, praten over therians, vertellen wat jij bent en natuurlijk alles posten wat met therians te maken heeft!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik kan blaffen als een hond, daar staan veel kinderen uit mijn klas versteld van en ik ben ook snel, voor tweebenen dan.
    Zelfs de woordverbeteraars nemen ons niet serieus, ik schrijf Therians en hij maakt er theekransje van!
    Nou ja, misschien omdat ik een Nederlands toetsenbord heb.
    Ik grom als ik boos ben, word vroeger wakker dan normaal en staar vanuit mijn raam naar de maan.
    Maar aan de andere kant: ik heb ook een sterke band met katten, maar dat ik gewoon omdat ik opgegroeid, ik heb mijn kleine vriend Bram die mij kopjes geeft. Als ik een geluidje met mijn lippen maak en met mijn hoofd ophoog ga, springt hij naast me op de bank, lief heh?


    You dare to gaze upon me?