• Hey, dus ik en een vriendin Skypen bijna elke avond met elkaar. We hebben echt de grootste lol en samen verzinnen we dan ook dingen voor op Twitter en Instagram. Nu kwam ik gisteren op het idee om één van mijn beste vrienden miljoenen vragen te stellen samen met mijn vriendin, maar ik weet niet of deze vragen nou eigenlijk wel zo leuk zijn om te vragen een een 12/13 jarige. Dit zijn ze:

    Stel je was een eenhoorn, wat zou je dan het liefste doen?
    Als je moest kiezen tussen Harry Styles of Justin Bieber, wie zou je dan kiezen?
    Als je mocht daten met Taylor Swift, zou je dat dan doen?
    Heb je ooit gewaagd om op ballet te gaan?
    Vond je voetbal al altijd leuk? Zo ja, waarom?
    Heb je ooit in een tutu rond gelopen?
    Wat is je grootste blunder tot nu toe?
    Zou je eerder Miley Cyrus ten dans vragen of Katy Perry?
    Zou je net zo goed willen zijn als Messi of Ronaldo?
    Als je mocht kiezen tussen dood gaan maar vrij zijn, of leven maar niemand mogen aanraken, welke zou je dan kiezen?
    Stel; je liet je telefoon in het water vallen en je moet een minuut daarna 112 bellen wat zou je dan doen?
    Ken jij het liedje van Bassi en Adriaan?
    Wat is je favoriete ijs smaak, en waarom?
    Stel; er waren chearleaders bij de wedstrijden en jij probeert met ze te flirten, zou je dan eerder met het domme blondje flirten of met de slimme brunette?
    Wie zou jij zijn van 5sos?
    Wil je later een piercing?
    Wat zou je doen als Patrick Ster echt was en je zou hem persoonlijk kennen?
    Wat zou je doen als kwaadaardige koekjes de planeet overheerste en jou als eerste zouden opeten?
    Wie is je favo celeb en waarom?
    Nicki Minaj of Kim Kardashian?
    Soep of Pizza?
    Golf of Paardrijden?
    Stel; je bent een stijldanser en je partner waarmee je moet dansen (in dit geval Katy Perry) is ziek, ze heeft voedselvergiftiging. Je kan nu kiezen, of met Harry Styles of met Justin Bieber?


    Ik had er nog een paar meer, maar ik weet wel zeker dat hij die kan beantwoorden. Hij is een jongen trouwens :)
    Zet maar in de reacties welke erbij kunnen en welke niet!

    xMe

    Welke moeten erin komen?


    Let's fight what we can't see -Markiplier