• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]


    Your make-up is terrible

    Me too!


    26 - 02 - '16

    Kijk je ook The Walking Dead?

    Hm, eens kijken, wat is origineel met zombies? Een wereld waarin mensen naast de zombies proberen te leven, een gevangenis die probeert door te gaan (met gevangenen, bewaardeers) terwijl buiten de hekken zombies zijn, een groep zombiejagers, het leger (of overblijfselen) die tegen zombies vechten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het wel eens gekeken, maar ik kwam niet verder dan seizoen één, want ik had simpelweg geen tijd om te kijken. Nu heb ik het nog steeds niet opnieuw opgepakt om te gaan kijken ;x

    Of een ziekenhuis/flatgebouw/hotel?


    26 - 02 - '16

    Dat is allemaal awesome. :Y)

    Seizoen 5 begint over 2 weken! Of 1... Bijna in ieder geval, haha. Ik vind het echt een goede serie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat is allemaal awesome. :Y)

    Seizoen 5 begint over 2 weken! Of 1... Bijna in ieder geval, haha. Ik vind het echt een goede serie.


    Aha ;3

    We zouden ook kunnen doen dat er mensen in quarantaine worden gehouden en dat er dan familie tussen zit van personen die nog gezond zijn. Dat zeg maar mogelijk besmette mensen in het hotel worden bewaakt. Dat de mensen hun familie willen zien en dat ze dan het hotel in sneaken en daardoor nog een laatste glimp opvangen voor ze allemaal in zombies veranderen. Dat ze zich dus weer een weg naar buiten moeten vechten, waarbij ze mogelijk besmet kunnen raken ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Aha ;3

    We zouden ook kunnen doen dat er mensen in quarantaine worden gehouden en dat er dan familie tussen zit van personen die nog gezond zijn. Dat zeg maar mogelijk besmette mensen in het hotel worden bewaakt. Dat de mensen hun familie willen zien en dat ze dan het hotel in sneaken en daardoor nog een laatste glimp opvangen voor ze allemaal in zombies veranderen. Dat ze zich dus weer een weg naar buiten moeten vechten, waarbij ze mogelijk besmet kunnen raken ;3


    Oooh, dat is wel een gaaf idee!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oooh, dat is wel een gaaf idee!


    Alleen nog even uitwerken. Tot welke leeftijd mogen de personages en welke leeftijd is het minimum? Ik dacht aan minimum 20 of zo. Ik houd niet zo van die piepjonge personages ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Alleen nog even uitwerken. Tot welke leeftijd mogen de personages en welke leeftijd is het minimum? Ik dacht aan minimum 20 of zo. Ik houd niet zo van die piepjonge personages ;3


    Ik ook niet. ;x Die overleven dat toch nooit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook niet. ;x Die overleven dat toch nooit.


    Indeed.

    Ik heb ook al een titel bedacht. Wat dacht je van 'Freedom fighters' ? ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Indeed.

    Ik heb ook al een titel bedacht. Wat dacht je van 'Freedom fighters' ? ;3


    Je bent goed op dreef, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent goed op dreef, haha.


    Haha en we kunnen doen dat het zombievirus, dat de mensen besmet, afkomstig is van een verergerde versie van een net uitgekomen ziekte. Het begint dan bijvoorbeeld met misselijkheid en ziek voelen, resulterend in sterven en in een zombie veranderen?

    Misschien kunnen we dit beter per pb overleggen tho ;3


    26 - 02 - '16

    Dit ziet er wel gezellig uit. Ik wil wel joinen. Mijn naam is Margot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoi Margot ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jongens ik ben echt zo moe.
    Maaaar ik ga woensdag bij Nikki eten :D can't wait.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Jongens ik ben echt zo moe.
    Maaaar ik ga woensdag bij Nikki eten :D can't wait.


    Leuk! ;3


    26 - 02 - '16