• TROLOLOLOLOLOLOLOL ANIEK IS LIEF xoxo

    GRRRRR ANIEK

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 16:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 sep 2014 - 21:08 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lues schreef:
    (...)

    Uhm, idk eigenlijk, niets belangrijks volgens mij. (:


    Okki, das goed :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    LALALALALALALALALALALA.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    HADE. c:


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    HADE. c:


    Hey :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Sorry ik kijk Ajax en zit op mijn mobiel. Dus ik antwoord langzaam. :c

    Maar hoe gaat het Hade?


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    Sorry ik kijk Ajax en zit op mijn mobiel. Dus ik antwoord langzaam. :c

    Maar hoe gaat het Hade?



    Maakt niet uit, traag gaat ook ^^
    En sorry, maar het gaat niet zo goewd, maarja....Met jou?x


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Nawh. Waarom niet? Het gaat oke. Kan beter..


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    Nawh. Waarom niet? Het gaat oke. Kan beter..


    1. Ik had vandaag uithouding tijdens LO, waadoor ik heel misselijk werd (ik heb echt totaal GEEN conditie) en nu voel ik me weer misselijk
    2. Ik heb keelpijn, en was zo slim thee klaar te maken.
    3. Weet je nog, dat ik je over die jongens vertelde? Ik ben echt bezig met het te verknallen en mezelf nog meer voor schut te zetten
    4. Ik heb morgen presentatie van Engels + 2 testen, en het gaat niet echt bepaald lukken, volgens mij.... :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Oh ja ik word dan ook altijd misselijk en dan stop ik. Beterschap en succes. Maar hoe verknal je het dan? :c


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    Oh ja ik word dan ook altijd misselijk en dan stop ik. Beterschap en succes. Maar hoe verknal je het dan? :c



    Thanks <3

    En....Het is een lang verhaal maar hier komt het op neer;
    Ik had vorig jaar een brief voor E geschreven (mijn crush van toen) HIj heeft nooit op de brief gereageerd, maar Fee (mijn crush van nu) en Kaz wel, ze vonden de brief lief. Dit jaar heb ik terug een brief geschreven, maar het is/was niet de bedoeling dat hij hem in handen krijgt. Ik heb hem wel aan mijn vriendinnen laten zien, zij zeiden dat ik hem wel moest afgeven. Dat durf ik dus niet, maar ik heb vandaag naar hem gestuurd dat ik iets heb voor hem (ik heb het gechat) hij stuurde, wat is er dan...Ik antwoorde: Ik kan het niet echt zeggen, zeg maar, Het is gewoon zo dat ik je iets wil geven, maar ik kon het tot nu toe nog niet....Dus hij antwoorde weer, wat? zeg maar hoor...Dus ik vroeg net of hij zich de brief nog herrinerde...Nu kan ik dus niet meer terug, want hij heeft net gereageerd van wel....Ik weet niet meer wat ik moet doen
    :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Misschien reageert hij er wel goed op, je weet nooit. Ik weet natuurlijk niet wat in die brief staat, maar als die jongens het lief vinden de vorige, dan zal deze toch ook wel goed zijn. Ik hoop dat het goed komt. c:


    Danmarks Dynamite.

    @Ruth:


    "Family don’t end in blood”

    Sterkte, Hade. ):


    "Family don’t end in blood”

    Milbourne schreef:
    Misschien reageert hij er wel goed op, je weet nooit. Ik weet natuurlijk niet wat in die brief staat, maar als die jongens het lief vinden de vorige, dan zal deze toch ook wel goed zijn. Ik hoop dat het goed komt. c:



    In die brief staat eigenlijk gewoon waarom ik mij zo gedraag tegen over hem en dat ik gevoelens voor hem heb. Ik heb gewoon schrik van zijn reactie aangezien, hij het waarschijnlijk aan zijn vrienden gaat laten zien, wat echt geen goede combinatie is....En ik hop het ook...


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Lues schreef:
    Sterkte, Hade. ):



    Dank je, sorry btw voor mijn gezeik :(


    Music is my escape from Bullshit in life <3