• Wel, zoals jullie in de titel lezen, ben ik van plan om even een korte break van Q (met name vooral het forum en alles wat daar onder valt) te nemen, puur en alleen om de reden school. Daarbovenop wil ik ook eens wat tijd maken voor iets anders. Jullie kunnen me echter wel bereiken via een Gastenboek bericht, maar ik zal dus tijdelijk minder aanwezig zijn op het forum. Ik wil alles op een rijtje krijgen en dat is niet iets waar ik echt goed in ben, dus als het zo moet, dan zal het zo maar even zijn. Als het weer wat rustiger wordt, garandeer ik jullie dat ik weer wat actiever zal worden. Hierbij wil mij dan ook even excuseren, voor mijn lopende wedstrijd en die van Soe en Vashton. Ik weet dat ik me er heb achter gezet, maar ik krijg het gewoon niet meer gedaan en ook mijn zin om het te doen is verdwenen. Bovendien wil ik niet eindigen zoals vorig jaar en ook mijn sociale contacten een beetje beter gaan onderhouden. Ook heb ik vanaf dit jaar onderzoekscompetenties en ik wil niet dat het grandioos mis loopt door de simpele reden dat ik dit belangrijker vind.
    Dus, ik spreek jullie later wel weer hier and I'll be back.

    Xanthe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Good Luck!


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Good Luck!


    wat was dit ookalweer

    Wij spreken elkaar nog wel op Facebook of zo, en anders stuur ik je wel een heel leuk gastenboekbericht dat je niet kunt negeren. :Y)
    Veel succes, Xan. (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 9:21 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow, er zijn wel veel topics van mensen die (tijdelijk) weg gaan de laatste tijd. Maar goed, ik wens je veel succes met wat je verder van plan bent en hopelijk zien we je snel weer terug. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh no! Quizletters are being Quiznapt! VLUCHT IEDEREEN! VLUCHT VOOR JULLIE LEVEN VOORDAT HET JULLIE OOK TE PAKKEN KRIJGT!
    *vlucht naar Glarrywereld in de hoop niet ook geQuiznapt te worden*



    Oke, mijn excuses, maar dit moest er eventjes uit. c: Anyways, het is wel logisch dat je eventjes een break neemt. Quizlet moet geen andere dingen in de weg zitten. Succes met alles, en hopelijk zien we je snel weer terug! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Legare schreef:
    Wij spreken elkaar nog wel op Facebook of zo, en anders stuur ik je wel een heel leuk gastenboekbericht dat je niet kunt negeren. :Y)
    Veel succes, Xan. (:


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Wow, er zijn wel veel topics van mensen die (tijdelijk) weg gaan de laatste tijd. Maar goed, ik wens je veel succes met wat je verder van plan bent en hopelijk zien we je snel weer terug. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik begrijp je beslissing wel. Maar we praten nog wel, daar houd ik je aan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Wow, er zijn wel veel topics van mensen die (tijdelijk) weg gaan de laatste tijd. Maar goed, ik wens je veel succes met wat je verder van plan bent en hopelijk zien we je snel weer terug. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.