• Het zit dus zo, mijn Laptop's lader doet het niet meer, als hij in de laptop zit laad hij niet meer, maar als ik hem eruit haal, dan valt mijn computer dus uit en dat moet ik ook niet hebben met niet opgeslagen bestanden. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, opnieuw opstarten, gebeld, en zo door, dus wie heeft een idee wat ik nu het beste kan doen. Of heeft iemand misschien ook ervaringen met dit soord dingen?

    Thank you <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Accu is kapot, even laten maken/nieuwe kopen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Als hij het wel doet met stroom eraan, en het niet doet zonder stroom eraan, en je accu word niet opgeladen als het stroom eraan zit, is de accu inderdaad kapot. Even naar een computerwinkel gaan :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    de verloren bestanden die je niet had opgeslagen kan je mogelijk terug vinden via je chache, dit garandeer ik niet. maar er is altijd een mogelijkheid :P


    Yume ga chikara

    crysisof2day schreef:
    de verloren bestanden die je niet had opgeslagen kan je mogelijk terug vinden via je chache, dit garandeer ik niet. maar er is altijd een mogelijkheid :P

    Ehm daar gaat het niet om, het gaat om de lader en de accu van mijn computer, ik heb nu namelijk geen niet opgeslagen bestanden. ;)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 11:25 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Rickjuh schreef:
    Als hij het wel doet met stroom eraan, en het niet doet zonder stroom eraan, en je accu word niet opgeladen als het stroom eraan zit, is de accu inderdaad kapot. Even naar een computerwinkel gaan :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rickjuh schreef:
    Als hij het wel doet met stroom eraan, en het niet doet zonder stroom eraan, en je accu word niet opgeladen als het stroom eraan zit, is de accu inderdaad kapot. Even naar een computerwinkel gaan :]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja, bedankt allemaal ik heb het al uitgezocht het is indd de accu van mijn laptop.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    Ja, bedankt allemaal ik heb het al uitgezocht het is indd de accu van mijn laptop.



    kreeg je een melding toen je hem opstartte, dat er iets met de batterij is? (cat) Dat heb ik constant, haha.


    Your make-up is terrible

    Poseidon schreef:
    Accu is kapot, even laten maken/nieuwe kopen. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Assassin schreef:
    (...)


    kreeg je een melding toen je hem opstartte, dat er iets met de batterij is? (cat) Dat heb ik constant, haha.


    Nee dat niet, dat rot ding laat mij alles zelf onderzoeken, hahaha, ik kwam er net zelf achter toen ik de accu eraf haalde :Y)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Oei,
    luister maar naar wat alle anderen zeggen:Y)

    -mijn laptop moet mij ook niet-


    Me so good.