• En ik ben er echt blij mee! Het is iets dat ik al een tijd wil (ongeveer 4 jaar, denk ik) en nu heb ik hem eindelijk. ;3



    Natuurlijk met de nodige betekenis erachter.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:30 ]


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik mocht het niet doorvertellen, maar het was 50 euro, haha.

    Wat...? Dat meen je niet ;o


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Handles schreef:
    (...)

    Ooh, sleeves zijn echt awesome! Gaat wel wat kosten, maar dan heb je wel wat. ;3

    Klopt, haha. Die zijn inderdaad wel wat aan de dure kant, maar als ik 'm eenmaal heb dan mag ik er ook zeker trots op zijn - want ik wil 'm al heel lang.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Floresa schreef:
    (...)
    Wat...? Dat meen je niet ;o


    Ikr, haha. Daarom mocht ik het niet doorvertellen, hij is bang dat straks iedereen er eentje wilt voor die prijs.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ikr, haha. Daarom mocht ik het niet doorvertellen, hij is bang dat straks iedereen er eentje wilt voor die prijs.

    Ja, dat is ook wel... erg goedkoop voor zo een tattoo. Wel leuk, kun je een keertje meer gaan voor die prijs ;D


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat mooi! Vooral als er een betekenis achter zit (:

    Mag ik vragen uit welk nummer de tekst komt? Want hij komt me namelijk bekend voor, vandaar haha. :')

    ^Ik ken de zin uit Rocky Horror, Time Warp, maar ik weet niet waarvan Nikki 'm heeft gekozen natuurlijk ;D

    OT: ik zag 'm op fb, vind m echt leuk!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil ook een tatoo maar ik weet niet wat bij mij past maar deze vind ik heel mooi

    Handles schreef:
    (...)

    Nee, het komt uit een liedje waar het zo gaat.


    Oh wacht, ik begreep je verkeerd, haha.
    Ja, dat moet het ook zijn, maar er zat een naar plekje op mijn huid en we hebben besloten om de t en s later aan elkaar te maken voor de zekerheid. Anders moest ik nog een tijd wachten voor ik hem liet zetten.


    Your make-up is terrible

    Reno schreef:
    ^Ik ken de zin uit Rocky Horror, Time Warp, maar ik weet niet waarvan Nikki 'm heeft gekozen natuurlijk ;D

    OT: ik zag 'm op fb, vind m echt leuk!


    Ja, daarvan!


    Your make-up is terrible

    I like it :Y)


    wat was dit ookalweer

    Handles schreef:
    (...)

    Oh wacht, ik begreep je verkeerd, haha.
    Ja, dat moet het ook zijn, maar er zat een naar plekje op mijn huid en we hebben besloten om de t en s later aan elkaar te maken voor de zekerheid. Anders moest ik nog een tijd wachten voor ik hem liet zetten.


    Oh, maar hoezo zit er dan wel een apostrof als de t en s nog aan elkaar vast worden gemaakt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Oh, maar hoezo zit er dan wel een apostrof als de t en s nog aan elkaar vast worden gemaakt?


    Neee, dat is een inktvlek, haha. Ik zit helemaal onder de vlekken. Op die foto is het ook nog niet schoongemaakt. (nu nog steeds niet, lazy)
    Omdat hij daar nog niet overheen kon tatoeëren, dat doet hij over 4 weken als de rest geheeld is.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Neee, dat is een inktvlek, haha. Ik zit helemaal onder de vlekken. Op die foto is het ook nog niet schoongemaakt. (nu nog steeds niet, lazy)
    Omdat hij daar nog niet overheen kon tatoeëren, dat doet hij over 4 weken als de rest geheeld is.


    haha dit verklaart veel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.