• En ik ben er echt blij mee! Het is iets dat ik al een tijd wil (ongeveer 4 jaar, denk ik) en nu heb ik hem eindelijk. ;3

Natuurlijk met de nodige betekenis erachter.

[ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:30 ]

Your make-up is terrible

Nice! hijs mooi Nikki

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Erg mooi! Fijn dat jij er blij mee bent. (:

Skoda schreef:
    Nasty...

Hoezo nasty?

Ik vind 'm nice! Zoiezo met zo'n lettertype en ook nog op een mooie plek getatoeëerd, is 'ie er mooi uitgekomen C:
    Hoe lang duurde 't?

[ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 15:33 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hawkins schreef:
    (...)
    Hoezo nasty?

Ik vind 'm nice! Zoiezo met zo'n lettertype en ook nog op een mooie plek getatoeëerd, is 'ie er mooi uitgekomen C:
    Hoe lang duurde 't?

Thanks. ;3

Een uurtje, bij elkaar. Eerst de lijnen en daarna inkleuren.

Your make-up is terrible

Handles schreef:
    (...)

Thanks. ;3

Een uurtje, bij elkaar. Eerst de lijnen en daarna inkleuren.

Oh, dat valt nog best mee denk ik? Je mag er in ieder geval erg blij mee zijn! ;D Ik kan niet wachten tot ik er een heb.

Hawkins schreef:
    (...)
    Oh, dat valt nog best mee denk ik? Je mag er in ieder geval erg blij mee zijn! ;D Ik kan niet wachten tot ik er een heb.

Viel ook wel mee! Voor mijn vorige zat ik een stuk langer.

Ooh, weet je al wat je gaat zetten en waar?

Your make-up is terrible

Wat mooi! En hij is ook gewoon prachtig gezet. Deed het bij jou wel pijn op je ribben?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Floresa schreef:
    Wat mooi! En hij is ook gewoon prachtig gezet. Deed het bij jou wel pijn op je ribben?

Aan de voorkant viel het wel mee, maar aan de achterkant voelde ik het wel, ja. Inkleuren voelde ik amper.

Your make-up is terrible

Handles schreef:
    (...)

Viel ook wel mee! Voor mijn vorige zat ik een stuk langer.

Ooh, weet je al wat je gaat zetten en waar?

Ja, inderdaad, dus hij/zij heeft 't best snel gedaan :3.

Ja, nou ja, ik heb al wel enkele ideeën hehehe. Ik ga 'm zelf ontwerpen, maar ga natuurlijk wel vragen of ze hier en daar wat willen verbeteren. Ik weet van mezelf dat ik anders - als ik hem heb gezet - dat ik telkens tegen de verbeterkunsten aan ga kijken :"D. Ik wil 'm op veel plekken, maar ik denk eerst m'n bovenarm - kinda sleeve. Moet ik wel even door gaan sparen haha :3

Handles schreef:
    (...)

Aan de voorkant viel het wel mee, maar aan de achterkant voelde ik het wel, ja. Inkleuren voelde ik amper.

Oh! Bij mij deed het dan weer geen pijn, maar dat is misschien omdat het bij mij in de lengte staat. Maar ik vind hem echt schitterend gedaan! Mag ik misschien vragen hoeveel ie heeft gekost? -a-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Waar is die over 9000 like button?

Erg mooi!!

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Hawkins schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad, dus hij/zij heeft 't best snel gedaan :3.

Ja, nou ja, ik heb al wel enkele ideeën hehehe. Ik ga 'm zelf ontwerpen, maar ga natuurlijk wel vragen of ze hier en daar wat willen verbeteren. Ik weet van mezelf dat ik anders - als ik hem heb gezet - dat ik telkens tegen de verbeterkunsten aan ga kijken :"D. Ik wil 'm op veel plekken, maar ik denk eerst m'n bovenarm - kinda sleeve. Moet ik wel even door gaan sparen haha :3

Ooh, sleeves zijn echt awesome! Gaat wel wat kosten, maar dan heb je wel wat. ;3

Floresa schreef:
    (...)
    Oh! Bij mij deed het dan weer geen pijn, maar dat is misschien omdat het bij mij in de lengte staat. Maar ik vind hem echt schitterend gedaan! Mag ik misschien vragen hoeveel ie heeft gekost? -a-

Ik mocht het niet doorvertellen, maar het was 50 euro, haha.

Your make-up is terrible

Ik vind hem heel mooi! De tekst maar ook het lettertype!
    Misschien een stomme vraag, maar je zei dat het wel pijn deed. Maar hoeveel pijn op een schaal van 1 tot 10?

"Ignite, my love. Ignite."

Ik vind het een awesome quote en ook een mooie plek om hem te zetten. Worth the pain ^^. Al ben ik er vrij zeker van dat het 'its' hoort te zijn.

i put the fun in funeral

FonQ schreef:
    Ik vind hem heel mooi! De tekst maar ook het lettertype!
    Misschien een stomme vraag, maar je zei dat het wel pijn deed. Maar hoeveel pijn op een schaal van 1 tot 10?

Uh, sommige plekken een 5, sommige een 8, denk ik.

Your make-up is terrible