• Marokaanse jongen is gay. En veranderd steeds van zijn uiterlijk. Makeup, kleurtjes, glitters. Zijn vader wordt gek en sluit hem in een kamer. 1 week lang! Zijn vader geeft hem een boek met islam regels voor de verveling en sluit de deur weer. 1 week later zegt zijn zoon: " wollah vader, je hebt gelijk! IK GA HOOFDDOEK DRAGEN.

    Geen haat wegens verschillende geloven, het is maar een grap.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    - out -

    Is het erg dat ik stiekem even lach? ;$

    Ik vind hem ergens wel leuk.
    Fout, ontzettend fout en racistisch, maar leuk.


    Felix

    Crushed schreef:
    Is het erg dat ik stiekem even lach? ;$


    Ik ging kapot van het lachen dus ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit hoort gewoon niet, serieus.
    Maar ik vind het stiekem wel een beetje grappig ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Tjah of this een marrokaanse jongen in verkeerd lichaam


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CrazyChicken schreef:
    Ik vind hem ergens wel leuk.
    Fout, ontzettend fout en racistisch, maar leuk.


    Shoganai i ne~

    Ben ik de enige die hem niet echt snapt? Of wilt hij een hoofddoek dragen omdat hij zich een meisje voelt? Anders kan ik echt niet volgen haha sorry voor de grap te verpesten door uitleg te vragen


    All I have in life, is my imagniation.

    Immagine schreef:
    Ben ik de enige die hem niet echt snapt? Of wilt hij een hoofddoek dragen omdat hij zich een meisje voelt? Anders kan ik echt niet volgen haha sorry voor de grap te verpesten door uitleg te vragen


    Ghehe ik denk dat de jonge de verkeerde regels snap.. (:
    & dat wat zijn pa wou dat hij leerde.. dat dat niet gelukt is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, die is zo oud.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ben ik de enige die, als ze dit leest, zo'n illegaal toontje hoort in haar hoofd?
    "ieq cha hoofttoek traguh!"


    Has no one told you she's not breathing?

    Immagine schreef:
    Ben ik de enige die hem niet echt snapt? Of wilt hij een hoofddoek dragen omdat hij zich een meisje voelt? Anders kan ik echt niet volgen haha sorry voor de grap te verpesten door uitleg te vragen

    Ik ben moslim en ik vind het grappig. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Haha :'D


    Olive

    Ik heb groot respect voor de islam, maar ik vind het wel grappig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!