• Hoi.

    Kvoel me even heel erg down. Mn stiefma en broer zijn nu dus ruzie aan het maken. Het ging dus zo; Vandaag had mn broer vry en mn stiefma ook. Het is de gewoonte dat we op woensdag onze kamer kuisen. Maar mn broer wou om 9 uur 's morgens al vertrekken naar zyn lief. Hy komt beneden en Ilse, mn stiefma, zegt dus dat ie zn kamer moet kuisen. Hij weigert en zo begint er een hele ruzie. Dus deze morgen hadden ze een hevige ruzie en is hy heel erg boos weggegaan. Rond half 6 deze avond komt mn pa thuis en Ilse verteld hem alles, wat ik best normaal vind. Mn pa is het met dr eens maar toch beginnen ze een ruzie over mn broer. Ze wisten niet dat ik in de zetel zat, maar Ilse zei op een gegeven moment; Als Nick, mn broer dus, niet verandert pak ik mn koffers en ben ik weg! Daarop zei mn pa; Zeg geen dingen die je niet meent. Ilse; Ik meen het wel! Na die zinnen ben ik huilend naar boven gelopen want Ilse is kinda een van mn beste vriendinnen. Maar mn broer is mn beste vriend. Juist kwam mn broer thuis en nu staan ze beneden tegen elkaar te gillen en Ilse weent.
    Ik voel me dus echt kut.


    Let's do this poo

    aai.. ik denk niet dat ze meteen zal vetrekken, maar ik snap dat je je nu heel vervelend voelt. Mn ouders maken de laatste tijd ook non stop ruzie :[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dat is wel kut. Mijn ouders maken ook steeds ruzie over de kleinste dingen, net zoals ik en mijn vader. Geen idee waarom, maar het is wel zo :S & ik kan daar niet echt tegen, wan dan huil ik mezelf s avonds in slaap, & kan ik niet leren,omdat ik me zo schuldig voel, heb ik slechte punten, worden ze thuis weer kwaad op me. Ik kan er soms gewoon niet meer tegen. Het beste is dat je er met iemand over praat. Ik zou dat ook moeten doen, maar ik durf het gewoon niet. & dat is gewoon nogal slecht voor mijn zelfbeeld ..
    Veel succes !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou tegen Ilse zeggen dat ze even moet dimmen, en dat ze ook moet begrijpen dat je broer een vriendin heeft en daar het meeste van zn tijd mee wil besteden, en dat ze daaorm ook had kunnen vragen of hij zn kamer had willen 'kuisen' als hij thuiskwam.

    En vertel je stiefmoeder dat je niet wilt dat ze weggaat, en dast ze eens goed met Nick moet praten.


    Ik weet niet of je er na 59 dagen nog wat aan hebt, maar ik hoop t wel. XD

    Kuut hoopelijk is het goed gekomen. Het is aaal lang geleden...


    x

    Agree with Domenoco...


    No growth of the heart is ever a waste