• De laatste tijd verveel ik me nogal vaak, dus zou ik graag wat nieuwe stories hebben die ik kan bijlezen.
    Dus, je kan je story hier dumpen en ik neem een kijkje indien hij voldoet aan volgende "eisen".

    - Er wordt minstens een aantal keer per maand gepost. Als het verhaal al afgelopen is, maakt het me niet uit.
    - Het is geen Justin Bieber/ 1D/ 5SOS/ ... story. Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden om hem hier te zetten, maar dan kijk ik er toch niet naar.
    - Liefst hoofdstukjes die langer zijn dan 500 woorden.
    - Een beetje redelijke spelling.
    - Geen half Engels - half Nederlands verhaal. Ofwel het ene, ofwel het andere.

    Zo. Ik lees dus de meeste fanfictions en de meeste OP's ook, al ben ik niet zo dol op de zeurderige, dramatisch-romantische verhalen. Maar ik wil mijn gewoontes altijd wel eens opzij zetten wanneer de story uitzonderlijk goed is.


    Dus...

    Start het dumpen maar!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 21:36 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."



    Vogelvrij • Robin Hood

    Rosalie heeft niemand meer, behalve haar trouwe paard. Iedereen om haar heen overleed. Ze besloot om te vluchten voor de herinneringen en liet al haar spullen achter, waarna ze samen met haar paard vertrok. Ze zwierven jarenlang alleen over de wereld: langs dorpen en steden, maar vooral in de rustgevende bossen. Ze zonderden zich steeds meer af van mensen, omdat ze die erg wantrouwde. Alle dagen lijken hetzelfde, tot ze op een dag een man vind in het bos. Hij was het slachtoffer van Vogelvrijen. Rosalie heeft genoeg redenen om Vogelvrijen te haten. En hoewel ze niet zeker wist of ze de man vertrouwen kon, besloot ze om hem te helpen. Niet wetend dat hierdoor haar hele leven hierdoor veranderd.
    Ze komt erachter dat ze jarenlang voor niets heeft gerouwd om haar beste vriend en moet plotseling een lastige keuze maken. Gaat ze voor een goed leven, met zekerheid op voldoende verzorging en veiligheid met een man die voor haar zorgt, of verkiest ze toch haar oude vriendschap boven het luxe en leeft ze verder als een Vogelvrije in het bos?


    • Fantasie, Fanfiction, Onbekende personen.
    • Robin Hood.
    • Kan grof taalgebruik bevatten.
    • Tips en Commentaar méér als welkom!
    • Cover gemaakt door Caeden.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 21:36 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    An unexpected companion × The Hobbit

    Luena is een jonge vrouw met een apart verhaal. Haar verleden is onbekend en haar toekomst onzeker. Op een dag kwam ze bij toeval het reisgenootschap van Thorin Oakenshield tegen, met dank aan de tovenaar Gandalf, mag de avontuurlijke Luena mee. Niemand uit het reisgenootschap zit te wachten op een vrouw als metgezel, al helemaal de norse leider Thorin niet. Maar toch weer Luena te blijven. Ze maakt veel dingen mee en leert de dertien dwergen steeds beter kennen, vooral de jongste dwergen Fili en Kili veroveren een plekje in haar hart. Ondanks het feit dat ze ongewenst is, wilt Luena deze tocht tot een goed einde brengen voor de dwergen.


    × The Hobbit
    × Fili en Kili
    × Commentaar en Tips altijd welkom!


    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 21:35 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    Writing your own life - Mega Fanfiction.

    Iedere keuze die je maakt, bepaalt de rest van je leven. En toch gebeuren er soms dingen die je niet had zien aankomen. Wat nou als je een manier vind waarop je alles zelf kon beslissen? Waarin jij bepaalde hoe je leven ging, hoe de wereld werd..

    Natasja kocht maanden geleden een prachtige pen en boekje. Ze negeerde de waarschuwing om niet met die pen in het boekje te schrijven, niet wetend dat ze daardoor in de problemen kwam. Natasja belandt in een onbekende, fantasie wereld. En ook haar beste vriendin, Colinda, is niet meer in de echte wereld. De twee zijn van elkaar gescheiden door de vloek van de pen en het boekje. Om deze vloek te verheffen en weer in de echte wereld te belanden, moeten ze bij elkaar komen op een speciaal punt. Dit punt ligt alleen in wéér een andere wereld.. Ze gaan door verschillende fantasiewerelden, van vampiers tot ridders en van piraten naar elfen, om nog maar te zwijgen van de grote draken die ze zien. En telkens weer moeten ze op een nieuwe manier de poort naar een andere wereld vinden, waarbij ze de hulp van anderen nodig hebben. Tijdens deze lange, zware en moeilijke tocht maken ze de mooiste, maar ook verschrikkelijkste dingen mee die een mens kan meemaken. Maar tegelijkertijd leren ze veel nieuwe mensen kennen en sluiten ze vriendschappen. Wat als ze elkaar eindelijk vinden en terug kunnen naar de echte wereld? Moeten ze hun nieuwe vrienden en het nieuwe leven achterlaten?


    • Een mega fanfiction!
    • Veel fantasie, met onbekende personen.
    • Tips en commentaar welkom!

    • Twilight
    • Vampire Diaries
    • Game of Thrones
    • Lord of the Rings
    • Pirates of the Caribbean
    • bbc Sherlock
    • bbc Robin Hood
    • Ripper Street
    • En nog veel meer..



    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    Drie kinderen...
    Twee partijen...
    Een oorlog...

    Noort is een dromerig meisje, heeft geen problemen en leeft een rustig bestaan. Tot op het moment dat ze een ijskristal vind, een oorlog begint en dat zij als uitverkorene word aangewezen. Noort's leven word totaal op zijn kop gegooid en ze moet trainen tot ze er bij neervalt. Ze maakt nieuwe vrienden en moet aanzien wat de tegenpartij allemaal doet...
    Maar dan word haar eigen huis aangevallen en is ze haar oude bestaan totaal kwijtraakt. Uit onverwachte hoek duikt iemand op en ineens lijkt alles niet meer zeker. Wie kan ze nog vertrouwen? En wat is waar wat ze haar hele leven al heeft geloofd? Bestaat er echt magie?
    Noort slaat op de vlucht met twee vrienden aan haar zijde, maar was dat wel de juiste beslissing?


    Geschreven door: Pientie
    Genre: Fantasy, onbekende personen.
    Nederlands geschreven+gesproken
    Elke dinsdag een hoofdstuk, Uiterlijk Donderdag.
    Hoofdstukken rond de 500 woorden, Vaak meer soms minder.
    Start: 24- 6-2014
    End: ?



    ~My Mind Is Free~





    Een fictief Engels verhaal over een toekomstige Franse Koningin in 1500.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 19:40 ]

    Mijn Tekeningen Story.

    Het is geen verhaal, maar als je zin hebt mag je wel een kijkje nemen (;
    Het bevat een aantal van mijn tekeningen en er wordt redelijk vaak iets nieuws gepost.

    Hier alvast een 'voorproefje':



    De link: http://www.quizlet.nl/stories/136999/mijn-tekeningen/



    King Henry needs to marry into an alliance with Portugal in order to stand against the armies of the German and the French.
    With the political pressure and his desire to be with the one he loves instead of a woman he must marry for his country, the war draws ever near.
    He finds himself troubled in an affair. An affair with an young lady.
    It is a dangerous situation, they wish no one will find out.




    Hoofdstukken geschreven in het Nederlands.
    Inspiratie; The Hollow Crown.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...